de kleine ligt alweer in bed, hij was moe, beetje gek, hij heeft vannacht en vanochtend ook al goed geslapen, naja, mssn een powernap van een half uurtje, we zien wel wanneer ie wakker wordt...
alles goed hier, heb alleen al sinds 2 dagen na de eisprong een zeurende rugpijn alsof iede moment mijn ongi kan los breken. Hebben jullie daar ervaring mee of herkennen jullie dit misschien?
hmm nee sorry, nog niet eerder gehad, maar wie weet komt het nog, heb deze ronde allemaal gekke dingen...
rugpijn is bij mij meestal geen goed teken, maar wil ook niet alles zeggen. Juist omdat dat niet uitbleef deze maand, dacht ik dat het goed zat, ook niet dus.... m.a.w. Alles kan Alles betekenen...Lekker he edit: dit klinkt wel heel negatief, is niet zo bedoeld hoor. solly
maar ja zo is het inderdaad wel chelle, helaas! elk dingetje kan goed of slecht zijn, lekker vaag he! ik wil gewoon een raampje in mn buik!
Mja je kan beter nuchter blijven he. Als je te hard van stapel gaat open valt het alleen maar harder tegen!
Dames, ben er eens mee weg! Succes en degene die testen morgen! Hopelijk komt er wat roze bij want zoals het er nu uitziet... Nog niet echt veel he! Doe jullie best eens Ofja, als ons lichaam nu eens zn best deed! Dan waren we al LANG zwanger!
Nee alleen het broedgedeelte Hihi dat eten interesseert me niet zo hard O over de lijst, ik heb deze maand geen ei gehad (denk ik) en ik heb nog steeds geen bruinverlies. Moet ik me dan op cyclus van slag of datumloos zetten? Of gewoon laten staan zoals het nu is en even afwachten nog? Datumloos is als je elke maand een andere cycluslengte hebt he, als ik het goed begrijp? Moet ik dan op cyclus van slag omdat ik geen eitje heb gehad?
Hoi, hoi!!! Hoe is het hier? Ik weet in iedergeval dat morgen vroeg om 7 uur een test gedaan wordt en om 8 uur... Dus als je iets wil weten...dan morgen vroeg pas...hihi