NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 244 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7:Anamie 8: 9: Kimski & Nonja 10:Arka 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 19 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Anamie ik heb je op de lijst gezet. Heel veel succes deze ronde. Hoop dat je snel weer zwanger mag zijn en dat je beeb blijft plakken! Ikzelf sta op 9 juli > ronde 10 pfff!! Baal er wel een beetje van. Maar goed we gaan met deze lijst op naar de zomer beebs !!!
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 321 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7:Anamie 8: 9: Kimski & Nonja 10:Arka 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Testmarathon: * 20 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen!
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 321 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7:Anamie 8: 9: Kimski & Nonja 10:Arka 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Hanneke88 Testmarathon: * 21 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen! Hanneke je staat erop!
Jeetje, het begint alweer aardig vol te raken! Wel gezellig, maar ik had toch liever wat meer roze gezien in juni!8)
Hoi meiden, Kon gisteren de hele dag niet online, want was thuis aan het werk en internet deed het weer es niet, pffffff. Zie dat er weer een paar nieuwelingen bij zijn: welkom allemaal en heel veel succes! @Nonja: Zie dat jij inmiddels ook naar ronde 10 doorgegaan bent . Jammer he dat het zo lang duurt. Weet helaas precies hoe je je voelt - ik wordt er ook steeds moedelozer van . Maar we moeten de moed niet opgeven, dat het wat lagner duurt betekent niet dat het niet gaat lukken! Laten we inderdaad maar hopen dat we deze zomer allemaal een beebje gaan maken. @all: ben nog steeds een beetje ongi. In tegenstelling tot al die meiden die een hele korte ongi hebben, heb ik deze ronde juist een hele lange. Normaal is ie maar 4 dagen. Maar ja, hopen dat het morgen dan echt over is, zodat we weer aan de klus kunnen
NOD JULI 2009 Bekijk bijlage 363 1: irma55 & Moosje25 & Punieka 2: Matroosje 3: ricmar94 4: Mgwc & Pooh82 & Sammie88 5: Nana33 & lievemama19 & Joh & Ghaze 6: 7:Anamie 8: 9: Kimski & Nonja 10:Arka 11: Loesje13 & Tihany & Inggo 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27: 28: 29: 30: 31: Datumloos: * Hanneke88 Testmarathon: * 21 dames voor de roze auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje Om de lijst te veranderen: *klik op quote onderaan het bericht. Haal de [ quote=... ] bovenaan de lijst en de [ /quote] onderaan de lijst weg. *Vul je informatie in. *En vergeet tenslotte het aantal inzittenden niet te veranderen!
Goedenavond dames, denk kom even spieken hier hoe alles gaat is en volgens mij niemand online. Ach ja dat kun je ook niet meer zien hier, beetje jammer. Nou ja dan ga ik maar weer. Groetjes
ook mijn ongi is nog niet helemaal weg, eerder deze week leek het al over, maar het kwam dubbel en dwars terug pff, nu nog de laatste restjes. hopelijk kunnen we weer aan de klus (al klus ik met het mannetje voor de fun) haha.
He Ricmar, toch ook leuk klussen voor de fun. Al had je vast liever geklust met een doel. Ik klus de komende maanden met je mee voor de fun. (Ben je niet alleen)
wij klussen 1 dag per maand met een doel, maar ja dan mag het mannetje zelf niet zo veel , hij mag insemineren en we proberen het toch altijd gezellig te maken...
Dat moet ook wel denk ik want alleen insemineren en gaan slapen lijkt me ook niks. Wij hebben besloten om gewoon onveilig door te klussen en dan in de 3e week niet of wel veilig te klussen. Mocht het dan toch raak zijn dan is het natuurlijk welkom. Maar we gaan niet weer met voorbehoedsmiddelen aan de gang. Ben blij dat die pil hormonen eindelijk uit mijn lichaam zijn. Heb nog een spiraaltje liggen maar om die nu te laten zetten en straks weer te verwijderen heb ik ook geen zin aan.
Daarom is het ook goed. Maar we gaan er niet bewust mee bezig de komende maanden. Eerst lekker werken en een beetje vastigheid in het werk opbouwen. Over werk gesproken moet mijn werkgever nog mailen, direct maar even doen
ik kom me ook hier aansluiten mijn nod is 10 juli.. verwacht morgen mijn ongi, maar heb vandaag al lichte tekenen gehad van... dus denk dat het deze eerste ronde niet raak is
@Nana meid jij ook al in ronde 10. Balen he? Ik word er ook een beetje moedeloos van. Ben soms zo bang dat het via de normale weg niet gaat lukken! Heb bij de HA al gevraagd wat de volgende stappen zouden kunnen zijn en toen gaf ze aan dat ze als richtlijn 2 jaar zelf klussen hanteren. Ik schrok daar best wel van. Heb aangegeven dat als ik na een jaar kom ik wel geholpen wil worden en niet nog een jaar zelf doorga, dan zoek ik wel een andere HA. Maarrrr we gaan gewoon hopen dat het voor ons deze ronde raak is!!! Ga jij nog lekker op vakantie? Bij ons valt ei precies in de vakantie dus dat is wel fijn! @Ricmar goed dat jullie het bij het insemineren nog gezellig maken, anders is het allemaal zo klinisch. Hoop voor je dat je snel een zonnetje mag krijgen! @Susan71 ik zou ook niet meer beginnen met de pil of andere zooi. Je lichaam is nu mooi schoon. Dan maar af en toe een beetje risico nemen en hopen dat het zo een keer spontaan raak is!
Nonja, denk dat je mij bedoeld. Geeft niet. Zoals ik al zei we zien het wel, het is welkom He dames ik ga jullie weer verlaten. Lekker tv kijken.