Dat is precies wat ik zei! Stomme test! Ik had alleen nog Etos in huis,en lees nu achteraf meer slechte resultaten ervan. Dus zondag lekker een kv test en hopen op uitsluitsel. Waarom denk ik nou dat ik elke keer nega blijft testen,net als bij Fay
@Angel... wat voor een spelletje??? Ik heb net met de Wii gespeeld... We hebben die nieuw motion plus dinges spelletjes... ZOOOO leuk!
@Tante: Cholesterol overdosis ligt op de loer! @Timiris: Tuurlijk test je straks posi, dat moet van mij! @Angel: Tot zo
haha sinds deze week lust ik weer ei woehoee,, eerst at ik t met lange tanden het kwam in eens in me op daar heb ik zin in
@ heb gelijk maar een foto van mijn buik gemaakt... zucht... hij is enorm! Dat wordt nog wat... Ga m ff in mijn album zetten...
Ik ben alleen nog niet aangekomen... Dat is wel fijn... Het zijn gewoon mijn darmen die zo opgezet zijn.... En bedankt he dames... ik voel mij hier heel erg gesteund... hihi!!!
Nou, ik vatte het op als 'je bent pissed' Bij ons wordt er dan gezegt: 'doe niet zo bol' hahhaa maar jullie bedoelen bol natuurlijk als... ehm. bol buikje
Baksteentje doet zijn / haar naam eer aan. hihi... Een zwaargewicht in zijn haar klasse. hihi En ligt zwaar op de maag. hihi (letterlijk!) Bleeegh! ik ga man vragen om een andere foto te maken.. dit is geen flatterende...