God allejee Muur wat een buik haha.. PRachtig Goh me omelet is al weer op ,, heb echt geskrokt had er zoveel zin in Mars Schaam je,,
Whahaha! Tante, waar ken ik dat van?!? Kijk maar uit... dadelijk wordt je letterlijk kots misselijk... hihi
Geen id hahaha Nou hij komt me wel aardig op maar ja heb er een halve liter cola achter aan gegooit, gaat goed vandaag met de lijn AHum
@Timiris: Ik was een 10-ponder toen ik geboren werd Mijn moeders buik werd zo groot, ze dachten even dat ik een tweeling was
Huishouding is klaar hoor. maar heb gewoon geen zin om achter de pannen te gaan staan,ik ben een snelle snacker hahha! Maar een tosti maken is niet zoveel werk8) En het is maar brood met kaas,vast erg gezond dus
Fay was 9 pond. Natuurlijk bevallen en geen scheurtje! (oke,behalve mijn buik dan,ik lijk wel een zebra )
Zo beste kijkdoos heb je dus hihi .. Ik ben ook een zebra heb geen eens kinderen gehad. Ben ineens 40 kilo gegroeit en 30 afgevallen Oopsie en toen was ik een zebra
@ ZEBRAAAAA!!! WHAHAHAH!!! Sorry maar ik pies hier bijna in mijn broek van het lachen!!! WHAHHHAAHAHAHHAHAAAAH!!
hoooiiiii, heb slaapdienst, alle clienten nu in bed, ik denken, toch maar ff zp-en. nog steeds geen ongi hier!