Whahha! de meiden hier zijn gek en heeeel lief! Wat je drinkt... kan je helemaal zelf bedenken. hihi. Ik geef alleen maar door wat in het boekie staat. hihi
Als we toch eens alles volgens he boekje doen .. Maar immers ik weet nog niet of ik uvberhaupt wel zwanger ben, de gyn wou ons immers geen valse hoop geven AHummm
Boekie heet trouwens, Je zwangerschap van maand tot maand KINDEREN... zo staat de titel op de eh de kaft. hihi Maar, leuk boekje
En over dat opmeten. Mannen denken altijd dat groter altijd beter is,maar ik heb die van mijn man regelmatig een kopje kleiner gewenst. Niet om op te scheppen,in tegendeel, een abnormaal grote is helemaal niet lekker. Condooms scheuren af (ja,ook xl ) Hij doet mij snel pijn ... nee,leuk is anders, een cm of 18-19 is veel plezanter maarja,we moeten het er maar mee doen he. Zo,mijn tosti is op. Nu eens bedenken wat ik morgen zal gaan doen
@Timiris: Tja, ik weet niet of ze verkleinende operaties doen op dat lichaamsdeel... @yootje: Ssst, maak Muur nou niet zenuwachtig
YOOTJE!!! ARG!!! ja, het is er maar een.... *zucht...* Ik denk dat ik dat nog wel veeeeel vaker zal horen... hihi
Ow ja Leeuw ik heb pijn boobs aan de zijkanten normaal doen ze na me eisprong geheel auwie nu niet. Maar goed wat niet is kan nog komen
Denk niet dat man het daar mee eens is...verkleinen! Nouja, jullie zijn de eerste aan wie ik dat vertel,normaal hang ik dat niet zo aan de grote klok,maar ik dacht dat ik hier alles wel kon zeggen BLeggh.... OPVLIEGERRRRRRR
zo lieve kletsende dames.. ik ben weer bijgelezen en ga ook maar weer afsluiten, ben erg moe.. morgen misschien nog even kletsen voordat we op vakantie gaan, maar kan niks beloven. slaap lekker straks voor iedereen xxx
Lijkt mij stug dat er zich eentje heeft verstopt achter de ander... Op de echo... ook in mijn album... staat er echt maar een. Wacht maar tot je zwanger bent! Dan hoop ik dat jij ook opgeblazen darmpies krijgt! hihi... *knipoog!* hihi