Whahah! Buurman is nu op vakantie. En nu zit een andere buurman hier met mijn man te spelen... eh... met de WII wel te verstaan... hihi Maar wasmachine al heel lang klaar. hihi... Heb m weinig meer gezien. We zijn nu de pineut... we passen op hun kat en konijnen... hihi 3 weken lang... aRG
Haha die Muur dat het jij weer he .. Zit je zelf aan huis gekluisterd. Heitje; Goedeavond Yootje: oeh dat beloofd veel goeds! Slapen de bejaarden al, of werk je in een ziekenhuis
nu maar hopen dat het een zwangerschapskwaaltje is en geen ongiverschijnsel, heb er normaal eigenlijk ook geen last van, althans niet zo erg!
@ Tante, ik ga er lekker vandoor zo nu en dan. hihi. Maar idd... vond t wel vervelend om opeens te horen dat ze 3 weken gingen ipv 2... Baal ik wel van. Maar ik ga gewoon een buurmeisje inschakelen als wij weg willen... Me hoela!
@ Yootje, ik plaag je gewoon lekker...En ik hoop idd dat het een kwaaltje is die er voor jou bij hoort!!! KNUFFEL!
huh. als ik hieronder kijk wie er online zijn,zie ik bij Tante staan: 'Tante Mars+' Ben je al zo posi?
oehh morgen weer testers!! Ben benieuwd! We hebben hard roze nodig om het deze maand nog een beetje goed te maken hoor!!!