@Timiris: Die '+' betekent dat ze een vriend van je is @heitje: Hey meis, hoe ist met jou? Kan je niet zien achter Muurtjes buik...
Ik moe ook echt nodig op bed, ben echt kapoet! van de zwemdag vandaag, maar ja manneke ligt al is net naar boven gegaan met de woorden 'JIj komt snel achter me aan, want ik kick je morgen out off bed '
Bij Chelle, heitjekarweitje en Muurtje Dat laatste klopt @yootje: Hoop dat je darmen met een goede reden opgezet zijn, *knuf!*
Ben je moe? Oogjes toe! Is goed for kiezel en joe! Dus hup hup hup Naar je bedje nu morgen weer een dag! Waarin je hopelijk niet misselijk wezen mag!
ik werk in onregelmatige diensten. vandaag dan de slaapdienst, dus duik ook zo het bedje in, morgenvroeg moet ik de eerst eom 06.45 wekken. doordeweek zijn ze overdag naar school of dagbesteding. het is hartstikke leuk werk. ben vanaf 1 juli naar dit huis overgeplaatst, en het bevalt me super! zou nu even niet anders willen.
Hey Heitje, ja alles goed hier. Alleen uitgeput van alle boerderij werkzaamheden. Heb net nog een koe gemolken
Oeh... Tante... da's eh... denk ik voor jou ook naar bed gaan.. hihi. nee, laptop gaat niet mee naar bed... moet met beentjes omhoog... Heb erg veel last van beentjes nu... dus dat gaat niet samen... En JA! Ik vind jullie onwijs gezellig! Waarom denk je dat ik hier bivakkeer.... hihi