Ok fijn dat je het naar je zin hebt! En helemala lekker als je ook in bed mag gaan liggen wie mag dat tegen woordig nog tijdens het werk ..
Lol Ja indd. Muurtje: Jij slapen doen Ik moet ook hoor echt waar want morgen val ik weer in slaap als we in de auto zitten
Ik ruik die koeiemest zowat hier, haha! Word er helemaal leip van, van dat spel! Maar heeeerlijk voor de afleiding zeg! Dagen vliegen om!
Lieve Mars! Ik wens jou een heerlijke nachtrust toe! En alle andere dames natuurlijk ook! En ik ben pleitosss! De vermoeidheid slaat mij nu echt om de oren... hihi Het was een leuke dag! KNUFFEL!
t eerst wat ik morgne vraag aan me schoonvader of er ook mensen uit Naarden hebben aanglegd ff kijke welke stijger zal ik ff op de punt van de boot kloppen.. Woehoee hier ben ik Tante Mars ,, mwuaahahh ze ziet me aankomen
hahaha, dan moeten we wel de hele nacht betaald krijgen, van 23.00-7.00 krij je maar 4 vergoed zeg maar. dus als ik, zoals vandaag een dienst van 15.00-10.00, 19 uur, krijg ik er maar 15 betaald!