ey dames... ik ben er ffies... heb net The Mummy Returns gekeken... (een van me favo films) we kregen ons nichie niet in slaap... ze moest haar laatste fles en toen ik ermee bezig was viel ze in slaap... dus moest haar weer wakker maken... daarna sliep ze weer bijna en begon Sabi 3x te blaffen waardoor ze wakker schrok... toen duurde het weer ff voor ze weg viel... uiteindelijk om half 11 viel ze in slaap en kon ik haar overleggen.. nu ligt ze heerlijk in bedje...
Voelen jullie je ook zo moe? hihi. Ik zou wel naar bed willen... he! Dat ga ik ook doen.. maar ik neem jullie allemaal mee! hihi
maar meiden ik ga weer... ga nog ffies tv kijken en wat lekkers eten en daarna slapen... morgen weer een drukke dag.. truste meiden... doeidoei...
Gaten in de dag (lucht) slapen, ohoh muurtje toch hahaha, ga maar lekker slapen lieverd, heb je gewoon nodig!! Dikke knuffel!!
@ Naliey, gelukkig dat ze nu lekker slaapt! hopelijk lekker de nacht door?! @ Namen? Eh... die hebben wij nog niet.. hebben geprobeerd er uit te komen... maar dat duurt nog wel ff denk ik... We liggen niet op een lijn... hihi Nog niet...
Krijg laptop niet mee... te zwaar... zucht! nou... dan wil ik jullie allemaal een heerlijke nachtrust toe wensen! En mijzelf ook... vind dat ik m ondertussen wel verdiend heb... maar ja... weet niet of blaas het er mee eens is... dubbel zucht.. hihi Welterusten lieve schatten!!!!