@ ben ook niet meer de meest heldere... dat mag weer duidelijk zijn... hihi. *wink terug!* Tot snel weer! en als ik je niet meer zie een prettig weekeinde!!
Ik ga zo nog maar eens op mijn boerderijtje werken, of werk zoeken, wil eigenlijk nog level 19 zijn voordat ik ga slapen hahaha
Angel: had jij mn gegevens nog om te pendelen of moet ik het weer ff pb'en? (weet dat je dat vroeg maar dacht miss heb je het nog.. ) Level 19!! Ik zit nu net in 17! Wahh je hebt me weer ingehaald haha
Stuur ze nog maar een keer als je wil, volgens mij heb ik ze niet meer. Ja heb vandaag veel gewerkt hahaha, pff ben er moe van
Wat is het alweer laaaat! Shit moet naar bed! Wil niet! Maar moet! Want moet werken morgen! En morgenavond ook drukke avond! We gaan naar de bios: 3D versie van Ice Age 3! Jeuj! Oke! Ik ben klaarwakker denk ik! En enthousiast! Wie schopt me naar bed! Nu!
*schopperdeschop* Wel niet te hard geschopt, wil niet dat je dadelijk pijn aan je kont hebt he hahaha. heel veel plezier morgen meis!!!
Ikke SCHOP SCHOP SCHOPT heitje onder dr partijtje!!! hup hup Ik duik me bed in val nu echt om.. Tot morgen
Hihi! Mn kont doet toch al zeer van het fitnessen Slaap lekker lieverds! En Tante, rustig aan he!!!! Woewieee ik duim zoo hard voor jou!! Tot morgen! Toedeledoookieee!
Hey! Ik weet het tis laat, veelste laat trouwens.. Maar ik zag dat Maaiky een streepje had! Yihaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Wat geweldig! xxx