Lekker gesport maar nog geen duiveltjes... wel krampen in me buik... maar ja, dat heb ik al anderhalve week haha, maar krijg ook lage rugpijn.. duss ik vrees nog steeds dat de duivels vandaag/morgen komen.....
vrouwtje, mijn banner staat op de cyclus van 29 dagen, ik zit nu op dag 33. dus de duiveltjes kunnen nog altijd komen, voor het zelfde geld heb ik nu een nog langere cyclus!
het is wel heel erg rustig hier zeg! wij gaan vanmiddag jeu de boulen, recreatief hoor! heb het nog nooit gedaan, hoop alleen dat het dan droog is, nu zijn er telkens enorme regenbuien!
@BB: Zolang de duiveltjes er nog niet zijn, heb moed! Geen bloed, geeft moed!!! Yootje: Ah ok, ik zie dat je schommelende cyclussen hebt. Ik heb een standaard cyclus van 28d met uitschietingen naar 30 dagen, dus ik heb dit keer 30 aangehouden, nog nooit meer dan 30 gehad en ik voel ook helemaal niets van een aankomende ongi. Wel erg moe, af en toe wat steekjes en dat is het. Meid, zolang er geen bloed is heb moed!
Het is hier idd rustig. Jeu de Boulen deden wij vroeger altijd op de camping, echt lachen!! Veel plezier vanmiddag.
Ja, geen bloed=moed haha, ik heb namelijk de afgelopen 4 maanden ook keurige cyslussen van 28 dagen gehad... dus dan ga je inderdaad twijfelen.. maar de test vanochtend was echt spierwit! Dus we shall waite and see Ga vanavond naar de Arena, naar de Johan Cruijf Schaal (Heerenveen moet tegen AZ) dus heb ik lekker vanaf 4 uur genoeg afleiding
ik begin nu ook zeurende buikpijn te krijgen, ga me daarom maar eens instellen op de duiveltjes die in aantocht zin! ik heb daar zooo geen zin in!
en als die duiveltjes komen, dan wel graag vandaag of morgen! vrijdag gaan we op vakantie, en dan heb ik geen zin in rotzooi!
He dames, hier een geweldig verwarrende ochtend achter de rug... Superblij was ik toen ik m'n temp zag: 37,14 het blazen van Ninoshka en Heitje had dus effect!!! Echter, een uurtje later ben ik zwaar ongi geworden, veel krampen en rood bloed. GAME OVER. Wat stom, was zo goedgezind wakker geworden, wéér gedroomd over een zwangerschap en nu bleh! Ik ga op rood dus.
oohhh Lady, wat ontzettend balen zeg! zeker omdat je temp er zo goed uitzag! veel succes in augustus!
Mmm nee, ik denk het niet want ik voel mijn ei erg goed en die had ik op dag 12. Das nu 13 dagen geleden. Ik wacht ff tot het doorzet en dan kan ik definitief op rood, k*tzooi. Maar goed volgende ronde beter.
ik zal waarschijnlijk morgen testen. als de duivels er dan nog niet zijn. even afwachten, want ik heb nu zo'n zeurende buikpijn!
Oh ok Yootje, dan maar keihard hopen dat het een positieve buikpijn is!!! Superveel succes morgen meisje, we hebben roze nodig! @ Maaikyb; PROFICIAT !!! lekker genieten!
Even zonder bij te lezen,heb het echt te druk voor woorden... Hier nog geen teken van ongi Ben emt Fay aan het bellenblazen
Hey ik ga vanavond ook naar de Arena! Maar dan Pathé Arena Hehe ik ben eindelijk klaar met werken! Normaal hoef ik maar tot 2 uur...maar mn moeder die het dan normaal overneemt had het druk druk druk! Sjips nou ruggie auw En hele rare krampen onder in mn buik, helemaal bij mn schaambotje...joehoeew! Go go go go, is there a beeb, yes or no??
Ah neeeee! Stomme thermometer! Temperaturen is dus ruk...het zegt weinig zie ik al! Balen hoor! Helemaal omdat ie omhoog geschoten was! Hoop dat je snel weer vol goeie moed de volgende maand ingaat! En BB: nee weg hoor met die ongi! Wordt er dan niemand meer roze deze laatste dagen in juli????? Ongi's vallen met bosjes uit de lucht! :x:x