NOD Juli 2009

Discussion in 'NOD forum' started by blackeyedgirl, Jun 6, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Nou kom op laatste meiden van juli! Wij gaan ervoor zorgen dat we juli ROZE afsluiten, goed??

He maaik, mooie banner! Had je zo'n lange cyclus dat je nu al 4+4 wk zwanger bent? :D

2. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga mee om juli ROZE af te sluiten.

Nog helemaal geen ongi te bekennen of de aankomst ervan. Ik vermoed een zwangerschap...

Joehoe!!!

3. Dag

Dag VIP lid

Aug 2, 2007
    7,270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Spannend vrouwtje! heb je al een test gedaan?

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Jaaaa zo mag ik het horen! :D
    Wanneer ging je ook alweer testen???????

5. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Vrouwtje: Spannend hoor. Ik hoop dat je gelijk hebt en dat je idd zwanger bent. Ik duim iig voor je.

@ hier: Kom net bij de kapper vandaan en heb een heel stuk van mijn haar laten knippen. Woehoe!! Ben er helemaal blij mee.

6. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

Jun 16, 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Heitje & Dag: Gisteren een KV-test gedaan, maar ik ben nog steeds niet uit over de hoeveelheid druppels, hij was meganega...maar ik ben nooit over tijd en heb altijd ongeveer een week voor mn NOD vreselijke ongikrampen en dan barst de vulkaan al snel...dit keer niet...heb aderen op mijn borsten, ben sneller moe, uitgeput, slaperig, duizelig en soms wat steekjes, beetje buikpijn, maar geen krampen of iets wat op een naderende ongi lijkt.
    Ik wil proberen om pas volgende week weer een test te wagen, als ik dan nog niet ongi ben. En dan ga ik voor de CB, de KV is mij teveel gedoe.

X

7. Rosado

Rosado Niet meer actief

Hij kan idd later in de week best nog posi worden. Kijk maar naar de foto van de test van Maaikyb, zij was ook al een aantal dagen over tijd, maar heeft toch nog een hele lichte streep.

8. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Mermaid Ons Topic is Verwijderd ;)

9. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Oeh leuk leuk! Het is echt kappertijd hoor ik al, iedereen gaat ineens naar de kapper!
    Hm ga ook nog maar ff heen voordat we op vakantie gaan denk ik!
    Hoelang heb je het nu?

10. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

Jan 14, 2009
    12,710
    2
    38
    Welk topic hebben jullie het over?

11. Meisje89

Meisje89 VIP lid

Jun 9, 2009
    7,162
    1,395
    113
    Female
    Belgiƫ
    Hallo dames!

Hier vanmorgen ook getest :D Mn temp was hoger dus ik dacht "ach wie weet, we proberen gewoon!" Maar het was nega hoor :)

12. Angel79

Angel79 VIP lid

Jan 14, 2006
    5,090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Middag dames,

denk kom even het nieuwe roze bekijken, maar helaas:(

Ik ben vanmorgen om 11 uit mijn bed gerold haha, daarna iedereen klaar gemaakt en richting schoonouders gereden.
    daar lekker geshopt en toen bij mijn zus de katten verzorgd.

Nu begin ik maar eens met de kookpot en vanavond een filmpje kijken (Josh Hartnett mjammie mjammie:p);)

Weet dus niet of ik het vandaag nog red om te komen kletsen, maar denk dat we morgen geen plannen hebben dus dan kom ik sowieso lekker kletsen.

Fijne avond allemaal!!!

13. Rosado

Rosado Niet meer actief

Ja ik zag het. Balen! Haha. Maar ik zag trouwens dat ze in haar nieuwe topic zei dat ze toch maar niet ging proberen zwanger te worden. Hoezo wispelturig ;)

14. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    ik heb gister goed nieuws gehad in het ziekenhuis ik had een eitje van 19 mm en dan denkt iedereen hier miss huh is dat alles maar daar doe ik al bijna 2 jaar over mn bloeduitslagen waren goed het is heeeeeel erg zeker dat het geen cyste is ik heb vruchtbaar slijm gehad al 2 dagen en gister pregnyl gespoten ik zit nu op cyclusdag 11 en mijn vraag is hoelang na de pregnyl kan je testen want pregnyl beinvloed toch de zwangerschapstest??

en een lh van 12 is dat hoog gemiddeld of? en wat betekend het??
    mn bmslijm was btw ook heel goed.
    gister en vandaag geklust dus laten we het heeeeeel erg hopen

15. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    @mermaid wie wil er toch maar niet zwanger worden?

16. Mama Mars

Mama Mars VIP lid

Feb 22, 2007
    9,268
    1
    36
    Miichelle ;) .. haha een meisje van 17..

17. ladypink

ladypink Fanatiek lid

Jun 3, 2007
    1,360
    0
    0
    ok waarom kom je dan op dit forum :strange:

18. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Heitje: Ik heb nu een soort van een boblijn. Aan de achterkant is t een beetje opgeknipt en dan naar voren toe wordt het langer. En ik heb nu ook een lok zeg maar. Snappie?

Dat topic waar Tante en ik het over hadden was van een meisje van 17 (Michelle) die geen werk had, waarvan de vriend een ongeluk had gehad en dus niet kon werken en die beiden nog thuis woonde en dus een kind wilde. En ze vroeg eigenlijk om advies en wat de rest ervan vond. Nou iedereen kwam dus met het argument dat ze misschien eerst alles eens op orde moest hebben voordat ze aan kinderen ging denken, maar ze sloeg alle goede raad in de wind. Uiteindelijk werd het een hele soap. En nu is het hele topic verwijderd :$.

19. Rosado

Rosado Niet meer actief

Haha, ja maar eerst wilde ze het wel. Zie voor uitleg mijn vorige post aan Heitje.

20. Rosado

Rosado Niet meer actief

Had je trouwens nog gezien dat ze nog een topic had geopend?

Share This Page