niet best wel...maar goed je mag aan de ene kant niet oordelen maar aan de andere kant denk je waar ben je mee bezig maar dat nu de hele topic is verwijderd dat snap ik niet??
Ja had het gezien Ze heeft dr besluit terug gedraaid door dat ze haar neef zag lopen.. Whaha En als je wat vraag krijg je iets anders als antwoord..
Hahaha, ja wat een giller hĆØ. Zo iemand kan je toch niet serieus nemen. Het was echt heeeeeel vaag allemaal.
Hey wat een geweldig nieuws!!!!!! LH is het hormoon dat vrijkomt voordat je een eisprong hebt. Maar van de hoeveelheden weet ik ook weinig af! Denk dat je eitje dus vandaag of morgen springt! En dan kan je over ongeveer 2 weken testen..joepieeee!!
Het meisje waarover jullie het hebben zit ook op een ander forum waar ik vaak kom, ze is een "beetje" wispelturig
@heitje mn ei is al gesprongen want ik heb pregnyl geprikt en dat springt je ei binnen 36 uur alleen in die pregnyl zit hcg dus is je test eerst niet geldig zeg maar ben nu op zoek naar iemand die weet wanneer het wel geldig is.
Welk forum is dat dan? Ze had het er al over dat ze ook op sexwoordenboek.nl ofzo kwam. Heb ik echt nog nooit van gehoord.
is het uberhaupt wel serieus of is het bij wijze van een fictief persoon die de boel probeert te stangen en de sfeer verziekt...kom op ff 17 en zwanger worden terwijl je thuis woont verliefd zijn op je neef dat kan bijna niet waar zijn
Ja ben er erg blij mee. Nu zit het alleen in zo'n "kappersmodel" dus morgen ga ik t ff wassen en zelf in model brengen.
Huh? Verliefd op haar neef? Is dat zo? Dat heb ik dan ff gemist denk ik. En tja, wie weet, misschien probeert ze iedereen idd wel gewoon te stangen. Is aardig gelukt dan.
Nee ze zag haar neef lopen in de stad en toen is ze bijgedraait! Waarom krijg je geen antwoord op t kind deugt weinig volgens mij.. Ladypink Hcg 7 tot 10 dagen na pregnyl ligt aan de hoeveeleheid een heden
Ja inderdaad, dat forum mermaid; is een voorlichtingsforum en ze kwam daar dus al haar vragen over zwangerschap stellen enzo. Ik zit daar ivm onderwijs en dacht ook al bij mezelf, wat een onzin slaat ze toch steeds uit. Maar vermoed wel dat ze echt zo is en niet gewoon voor het plezier alles komt volschrijven.