NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @jowjow, ik heb afeglopen woensdag getest en die was negatief, ben nu dus bang dat ie weer negatief zal zijn. maar mijn vriend zei al, als je morgen niet test, dan doe je het wel maandag! ik wilde namelijk eerst vandaag, en die had ik al verschoven naar morgen!

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dat zou ik helemaal geweldig vinden!:D

3. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik eigenlijk ook niet, maar hoop dat het dit keer raak is! Ik ga er niet meer vanuit dat mijn ongi nog komt, om eerlijk te zijn...maar ja, je weet maar nooit.

Succes, hou moed!!!

4. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hoe ziet jou cyclus eruit vrouwtje?

5. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    Gewoon doen Yootje, eens zul je er toch aan moeten en het geeft je mogelijk de gewenste duidelijkheid :D:D:D

6. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @jowjow: ja zou idd mooi zijn. Ik heb gisteren getest en die was negatief. Nu heb ik voor mezelf besloten dat ik woensdag/donderdag pas weer test.

x

7. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Voorheen 28dagen, heb deze maand 30 dagen aangehouden. En ben nu al 3 dagen over tijd. Nooit over tijd geweest en 30 is toch wel echt max, en ik voel me altijd 1 week van te voren al ziek, krampen, etc, en dan word ik ongi, deze maand nergens last van gehad.

x

8. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    vrouwtje het klinkt wel heel veel belovend, maar ja je lichaam kan je soms toch 'stiekum' voor de gek houden, maar ik duim voor je hoor!!!

9. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dus jij zit ook op dag 33! ikke ook, alleen heb ik die cyclus er wel eens tussen gehad, vandaar dat ik er vanuit ga dat morgen mijn ongi komt! oh ik vind dit ook allemaal zo spannend! ik heb ook nog geen ongi-klachten, maar ja de vorige ronde werd ik ook opeen ongi, helemaal onaangekondigd!

10. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    jowjow, zijn jullie allang bezig voor een beebje?

11. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    2e officiële ronde na stoppen pil en eerste spontane ongi!

12. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    maar voel me deze ronde heel gek, heb het gevoel dat het wel eens raak zou kunnen zijn, maar ja....... moet gewoon wachten om het zeker te weten en ga maar nergens van uit.

13. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dan is het voor jou nog even afwaachten wat je cyclus gaat doen, ook spannend zeg! hoop voor je dat je snel (nu) zwanger zult zijn, succes ermee!

14. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    dank je yootje, weet inmiddels wel dat ik het erg spannend vind en het geduld bijna niet heb om te moeten wachten.

15. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    geen geduld hebben is een probleem voor ons allen hier denk ik! hahaha, daarom wordt er vaak zo impulsief en voor NOD getest!

16. jowjow

jowjow Bekend lid

28 jun 2009
    713
    1
    0
    Gelderland
    nou dames ik ga er van tussen, kom morgen nog wel even kijken hier. Truste voor als je er straks aan toe bent...!

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    lig al lekker op bed met de laptop en de poezeltjes, maar het kan zijn dat ik vriendje nog moet halen....

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    truste jowjow

19. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Hey meiden!

't Is rustig gebleven hier, allemaal hard weekend aan het vieren? :) Gisteren en vanochtend niet op ZP geweest, ben héérlijk met mijn mannetje aan het chillen en daar past de laptop niet tussen :p Nu mag het wel van mezelf, want hij is de F1 kwalificatie aan het kijken, maar jullie liggen allemaal al in bed.

@Vrouwtje: Vloeibare afscheiding had ik in juni ook, was toen ook zwanger! Oeh, spannend!

@yootje: Jij ook gewoon zwanger natuurlijk, je bent al zo lang overtijd! Mijn pendel zit gewoon een maand abuis :D

@Maaikyb: Wat een prachtige banner! Over zo'n 8 maanden een prachtige beeb voor jou! Voor een banner die de ontwikkeling aangeeft: http://women.evenhealth.com/image/cgi-bin/baby-development-tickers.cgi Vind die zelf heel mooi :)

20. bink1976

bink1976 Actief lid

20 apr 2009
    478
    0
    0
    Ben benieuwd of er nog testers zijn vandaag, hoop op meer roze!!
    Ik ga zo naar mijn werk pff

Deel Deze Pagina