NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    goedemorgen en alle tester ik duim voor jullie

2. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
  3. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    MOrguh muurtje
    Lekker geslapen ??

4. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hebben jullie lekker geslapen? Hope so!

Hier eindelijk een beetje weer door kunnen slapen. Ben maar 1 keer naar het toilet gegaan vannacht... hihi.
    Als jullie denken... die Muur houdt niet van uitslapen... Denken jullie fout... Ik was echt mijn best aan het doen... Maar ene Rutger... stond al om 7 uur sochtends onder ons raam te bellen over hoe stom hij was geweest om de lampen van zijn auto aan te laten... En dat hij nu dus niet weg kon. JOH!?! Echt?!?
    Toen heb ik net alsof liggen kreunen en is hij in de auto gaan zitten.. hihi. Manlief kwam geschokt van het toilet af.. Wat was jij aan het doen?!? zonder mij?!? Hihi.. Nou, eh... man de auto in aan het jagen... Maar helaas het was voor korte duur... De Rutger persoon had het blijkbaar erg warm in zijn auto... want dat vertelde hij aan de volgende persoon die hij aan de telefoon had... ARG! Ga weg... Nou en dus, daarom kon ik niet meer slapen.
    Hier een schoonmaak dag voor de boeg. Hopelijk gaan andere mensen leukere dingen doen? Het weer ziet er heel veel belovend uit. Het zonnetje schijnt hier heel heftig en het eerste wasje van vandaag is zijn best aan het doen...
    Dikke knuffel Muur!

5. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Melanina, ik zie dat jij een klein poesje krijgt... Dit is een foto van onze jongste... toen hij nog schattig en lief was.... hihi... Ah.. nee hij is nog steeds lief! Zo lomp als de pest.. maar echt schattig.

6. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    muurtje wat een heerlijk beestje!

7. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    wat een mooi beessie en wat een leuke krabpaal
    Verheug me nu al op de kitten inkopen
    krabpaal kattenbak voerbakjes speeltjes jippie mandje voor aan de kachel zo leuk :)
    Tuigje om de tuin te verkennen .

8. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Snippie, hij is ook echt super schattig... Toen hij nog klein was hoopte ik dat hij nog in zijn oren zou groeien... Omdat die zo groot waren... alleen is dit nooit echt gebeurt... hihi. Hij heeft zo'n klein hoofdje in vergelijking met de rest van zijn lichaam. zijn lichaam is echt enorm... Hij blijft gewoon schattig uitzien. hihi

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Ja, ik moet zeggen... katten zijn leuk. En dan te bedenken dat ik er vroeger echt niets van moest hebben... Onze oudste... die staat in mijn album geloof ik in de tummitub... / kinderkamer die kwam met mijn man mee... en tja, man niet meer weg. Kat ook niet! Heb man gehouden om kat... haha. NEeee hoor!!! Man heb ik om hemzelf gehouden!

10. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Ik heb altijd poezen gehad dus ben zo blij dat er na 7 jaar weer een katje bij ons komt wonen :)

11. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    hej wat leuk:D leuk beestje hoor:D ben ook dol op katten,me man moest eerst ook niks hebben van katten.maar hij is helemaal om hoor:D!

trouwens je buikje begint te groeien leuk om het verschil te zien meid

12. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Hihi, dank je Snippie...

Ik ben trouwens ondertussen bezig op de site van de feb mama's... moet nog iemand toevoegen... en dat duurt ff.

Later! KUS!!!

13. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Muur: Jammer van je uitslapen, maar ik moest best lachen om je verhaal. Misschien moet je dat kreunen de volgende keer laten, voor hetzelfde geld kickt hij er juist op. Klimt-ie ineens in de regenpijp, neemt het op met zijn mobiele telefoon en zet het op YouTube. Je kunt tegenwoordig niet voorzichtig genoeg zijn :p :D ;)

@Melanina: Awww, kittens! Dan zijn ze altijd het schattigst. Onze jongste kat is nu ruim 4 maanden, en volgens ons is ze aan het puberen. Aargh! Zijn alleen maar bezig haar van het aanrecht en uit de lamellen te trekken :( Gelukkig is ze verder erg lief (als ze slaapt...)

14. Line77

Line77 Bekend lid

20 okt 2008
    582
    0
    0
    Goedemorgen,
    Vanmorgen op de camping ongesteld geworden, ik had maandverband en zwangerschapstesten meegenomen. Helaas heb ik die laatste niet nodig, op naar augustus...
    Nu maar genieten van het mooie weer...
    Line

15. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Line jammer hoor geniet verder van je vakantie .

16. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    @ Leeuwtje! Whahah! je hebt gelijk... moet uitkijken... youtube... daar wil ik niet gevonden worden... hihi
    Hoest? Lekker zondag aan het vieren? Of is die bijna over?

@ site... voor nu meer uitgespeeld. hihi

@ Line, balen joh! Nou, probeer maar wel heerlijk te genieten van je vakantie!

17. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    goedemorgen, heb niet durven testen net! ik wacht vandaag nog af, omdat dit dag 34 is. nu maar hopen dat ik vanaaf niet een impulsieve testbui krijg.

@muurtje, waar heb je die leuke krabpaal vandaan. vind hem helemaal geweldig! wij zijn op zoek naar een nieuwe!

18. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik heb het gevoel dat ik een gigantische kater heb! maarrre geen druppel alcohol aangeraakt. ik heb wel heel vreemd geslapen/ gedroomd. mijn zus was zwanger, daarna hadden we een lekkage, ik moest mijn paspoort niet vergeten, allemaal dingen door elkaar, mischien dat ik daar de kater van heb!

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Yootje knap hoor !! dat je nog niet test !! ik had er allang 100 door heen gejaagd hahaha.
    Deze ronde zal mij ook geld besparen hoef niet te testen haha ga de 12de naar de gynaecoloog toe voor me controle dus die zal dan wel iets kunnen zien neem ik aan.
    NU nog druk aan de klus want me ei kan di of do komen weet het echt neit maarja de zwemmers zijn al onderweg haha

20. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Yootje! wat doe je me aan!?!
    zit ik mij hier suf te wachten... tot je gaat testen... en dan... doe je het niet... *zucht*

Meis, je hebt nu.... nog ochtend urine...

Nee, hoor grapje! als je niet wil... niet doen.

Deel Deze Pagina