oh muur, het is niet dat ik niet wil, ik durf nu gewoon niet! ben bang dat de duivels zich vanmiddag of vanavond laten zien, gezien mijn verloop van de cyclussen zou ik nu weer een 33 moeten hebben, het schommelt zo regelmatig!
heb niet getempt, heb af en toe wat steekjes rechtsonder in mijn buik, af en toe een zeurderig gevoel. moe (maar dit kan ook komen omdat ik nu vakantie heb, en mijn moeheid van de afgelopen maanden er uit komt), honger hebben, maar niet echt zin om te eten, dit was het zo''n beetje. vandaag is dag 34, 1 dag overtijd gezien mijn langste cyclus
@ yootje, Heb je vaker voor je ongi moest worden die witte/gelige romige afscheiding gehad? Voel jij je ongi altijd aankomen? Voelt het nu zo? Het grappige... wat je verteld is dat die vermoeidheid en andere symptomen... dat ik die ook op andere dingen aan het schuiven was... hihi.
Ok... sorry heel onsmakelijke vraag. Als je dan kurk droog bent en je stopt een vinger naar binnen... en je beweegt links en rechts langs... iets... heb je dan wel afscheiding aan je vinger hangen?
He! trouwens! Wanneer denk je je ei te hebben gehad? Belangrijkste vraag... vergeet ik die te stellen...
Snippie, ja dat was mijn 1e echo... toen ik 5 wk en 5 dagen was... En nu is het dit al... en donderdag weer een echo... ben benieuwd.. Spannend! Hoofdje rechts... en onderin zie je 2 uitstulpingentjes... dan is een armpje en een beentje.. ander armpje en beentje zitten voor zijn/haar lichaam... bijna niet te zien op de echo
dat zal ik moeten testen, als het zover is! verder heb ik inderdaad af en toe wel afscheiding, maar weet niet meer precies of dat ook vlak voor mijn ongi is. meestal voel ik mijn ongi aankomen met erge buikkrampen, je weet wel, zo'n echt ongi-gevoel, ik heb dan ook altijd last van mijn bovenbenen, die voelen dan zwaar, de laatste ronde was dit minder, waardoor de ongi ook heel onverwachts kwam. ik weet niet wanneer ik mijn ei heb gehad, voor alle cyclussen hebben we volgens mij wel goed geklust.
Yootje!!! waar ben je!!! Toe nou... geef antwoord... ah toe... heb ik iets fouts gezegd? nee, dus... gelukkig. hihi... Nou, je hoeft niet persé dat te testen hoor. Maar... eigenlijk.. zou je er best nog een mogen wagen... Het is al 4 dagen geleden... Wat zegt mannetje?