die had zoiets van testen!!! maar omdat ik vandaag niet durf, moet ik van hem morgen zeker testen! hahaha, normaal is het andersom. maarre mischien dat ik er straks nog een waag, ik zal niet veel drinken en mijn plasje ophouden, dan wordt hij weer geconcentreerd!
vriendje ligt helemaal KO in bed, ik heb hem vanacht om 2.30u opgehaald bij de kroeg. ik was er zelf ook geweest, maar om 21.30 weer naar huis gegaan, was helemaal kapot toen! hij was echt ladderzat, ik vond het ook helemaal niet leuk! doe ik dus nooit meer, dat hij het zelf maar bekijkt hoe hij de volgende keer thuis komt!
Mijn 1e symptomen... De dag van innesteling... Borrelbuik winderigheid steekjes onder in mijn buik voel afsheiding lopen afscheiding wit(tig) en romig pijnlijke tepel links huilen om echt niets! (Teleac...) lage rug pijn smorgens misselijk grotere borsten... groter dan voor nod... bij knuffelen opgevallen En daarna niets meer... heel klein beetje misselijk... maar nou niet noemenswaardig. Wel moe... maar dat kwam omdat ik nog aan het wennen was weer aan het werk te zijn... en tja, dat maffe huilen... om echt niets. heel raar... dag of 2 voor nod pijn bij schaamstreek en pijnlijke bovenbenen met naar bed gaan En bij jou klinkt het heel erg hetzelfde! TESTEN! NU!
Whahah, irritatie die ook hoog zit... Maar je hebt gelijk... Mannen! hihi... En ik vind het eigenlijk wel zijn verdiende loon dat jij hem nu uit bed trommelt omdat je een test wil gaan doen! ZOW! hihi
Wil je ook mijn symptomen horen van na mijn nod??? Nou, dan kan ik een pagina vol schijven... hihi. doe ik niet aan... hihi
haha, die winderigheid heb ik ook last van. vorige week maandag ben ik de hele dag heel misselijk geweest! terwijl ik niets geks gegeten had.
ik ben nu honey pops aan het eten van de kellogs, erg lekker! en omdat ik brood niet wegkrijg 's ochtends ook erg fijn dat ze bestaan. ik heb meestal van die mimi-kinderpakjes van de kellogs, 8 1-persoonsdoosjes, allemaal verschillende ontbijtjes. helemaal verslaafd aan! hahaha
@ yootje... hihi... onder het onderwerp uit aan het proberen te komen? hihi Maar idd die dingen zijn lekker... moet er zelf nu niet aan denken... heb ander rare dingen... hihi
nee hoor, kom niet onder het onderwerp uit, onmogelijk met jou hier! haahahaaha, ik wacht nu totdat ik een plasje moet plegen, en dan test ik toch maar!
we nemen een kitten omdat we al andere dieren hebben . zo kan het beestje al wennen aan de dieren. Voor een oudere poes is dat moeilijker omdat die al een opvoeding gehad heeft. Ik wou altijd wel een oudere poes dus neem nu niet een kitten omdat die lief en schattig zijn . Eens worden ze ook groot haha Het is gewoon nu makkelijk om zon beestje aan alles te laten wennen . En ik heb dr nu gezien en vind dr denk leuker als ze groot is haha
wij hebben de geboorte van onze 2 hummeltjes begeleid, was zo mooi om mee te maken, Wuppie (moederpoes) kwam ons ook halen toen ze moest bevallen, heel emo ook trouwens. een paar dagen later hadden we zelf ook besloten te stoppen met de pil! een van de hummeltjes is mijn avatar, inmiddels zijn ze 8 maanden!
Wij moeten helaas nog zo lang wachten hahaha kan niet wachten tot me vakantie begonnen is en weer voorbij is dan ben ik weer mama van me poesje . Mis dr nu al .
hahaha, zie je nu wel! onmogelijk om over iets anders te gaan praten! juf Muurtje houdt ons bij de les!