Whahaha sorry hoor... wil zo graag een positieve test zien bij jou! Maar ik hou mijn mond van af nu... hihi poezen... leuk! Van die kleintjes en dan worden ze groter ennnn zooo leuk! hihi
oooohhh jaa! en mijn buik is nog steeds wat opgezet! normaal nooit 's ochtends, ebn echt zo plat als een dubbeltje, nu al de hele week beetje opgeblazen!
He! kan je ons je kleine showen? via meer opties op het paperclipje tikken en dan een foto van je kleine kitten uploaden!
hier n totaal geratbraakte tante mars, oh jongens wat ben ik min. Lagen gistr al op tij op bed maar ik kon maar niet in slaap komen, enorm onrustige benen en ja niet normaal gewoon. Om 6 uur tuttelde ik eindelijk in en ja hoor om 8 uur ging de wekker weer.... Bahbahbah be lekker blijven liggen we gaa zo maar vissen.. Knufff Oja Yootje succes
oh melanina, wat een schatje, hij lijkt erg veel op onze Cor! testje gedaan, nu afwachten! nog 4 minuutjes
Tante, succes met het moe zijn! Schop benen ken ik! ARG! Yootje... bud... Melenina, wat een schatje!!!
Yootje, wat spannend!! Het is bij mij nog niet doorgebroken.. maar mijn onderbuik voelt nou wel aan alsof ik ongi ga worden en mijn humeur is ook net als op een eerste ongi dag.... erg slecht!! haha, dussssssssss ik denk dat het vanmiddag ovutesten bestellen word en in aug.100% rond eitje klussen.
zal ik dan een langere cyclus hebben? vind het helemaal niet leuk! vrijdag gaan we op vakantie en dan wil ik die rotzooi niet!
*F*ck! F*ck! F*ck! F*ck! F*ck! F*ck! F*ck!* Hoe kan dat nou?!? Nou, dan over een paar dagen... dan is ie positief! kan niet anders! Ggggrrrrr!
Neem voor de zekerheid testjes en tamponnetjes of maandverband mee... En misschien net als babe ovu testjes gaan gebruiken mocht dat onverhoopt toch nodig zijn... (K*Tzooi! hoop het niet!)