NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ben de test nu helemaal ondersteboven aan het houden, maar kan toch echt niets tevoorschijn toveren..... helaas, dat nu maar wel snle die verrekte dingen komen!

2. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    die ovu-testen ga ik inderdaad bestellen, welke kan ik dan het beste nemen?

3. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    ik geloof dat hier op de site veel over sensitesten werd gesproken...

4. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    ik heb die van sensitest genomen en die werken goed :)
    Ik ben dr door in FEB zwanger geraakt .
    Maar yootje zolang je geen duivels hebt niet opgeven hoor je weet maar nooit.
    En anders ff bloed laten prikken bij de HA dan weet je echt waar je aan toe bent.

5. snippie23

snippie23 VIP lid

14 okt 2008
    8.461
    58
    48
    he ballen yootje!
    maar als je uitgaat van je langste cyclus ben ej pas 1dag overtijd!het kan nog!
    ik duim voor je!!!

6. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik was ook van plan om de sensitest dipsticks te gaan bestellen, ten minste daar lees ik het meest over kosten 12,50 voor 12 stuks, dus das ook nog wel te betalen.

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik ga ook nog niets bestellen totdat mijn ongi zich laat zien. dat bloedprikken bij HA wacht ik liever nog ff mee, dat zal dan tot na de vakantie zijn. wil eerst lekker met mijn mannetje genieten van een welverdiende vakantie in Frankrijk!

wanneer de ongi wegblijft zal ik woensdag nog een testje wagen!

8. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik had gistermiddag/avond trouwens iets raard, constant pijn helemaal linksonderin m;n onderbuik dat helemaal doorstraalde naar m'n lies/been/knie etc... echt supermoe gevoel in m'n bee'n heeel irritant, kon niet eens zitten of staan!

9. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    Babe jij ook testen!

Yootje, geen bloed is goed! hopelijk later in de week! en jij heerlijk genieten van je vakantie!!

10. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dames, ik ga even iets leuks doen voor mezelf, ff verder met mijn tasjes maken!

11. BabeBabe

BabeBabe VIP lid

14 jul 2009
    13.173
    3
    0
    Logistiek
    Fryslan
    Ik heb gisterochtend een spierwitte meganegatest gedaan :( dus wou gister en vandaag ff afwachten en mocth het vandaag toch niet doorbreken (waar het opt moment wel naar voelt) zal ik morgen weer een testje gaan doen!

12. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ Yootje: Hè klotezooi van die negatest. Nou ik ga keihard voor je duimen dat de duivels wegblijven en je alsnog een mooie posi test krkijgt!!

13. 1Dondersteen

1Dondersteen VIP lid

10 nov 2008
    14.905
    0
    0
    moet weg... huiswerk wacht... zucht!
    Doegie! tot later!

14. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen dames!

ik heb niet alles bijgelezen? Zijn er nog meer testers vandaag? Of roze bijgekomen?
    Ik mag op
    rood Helaas...Had vannacht vreselijke krampen, huilend wakker geworden, manlief die me moest troosten en ik in mijn tranen: stel je voor dat ik alsnog ongesteld word! Nou, was het niet, vanochtend, ik stap de badkamer binnen en ineens vloeit er een druppel, en nu heb ik er een tampon inzitten, dus ben flink ongi. Helaas...het was te mooi om waar te zijn. Ik ben teleurgesteld, en ga proberen er niet meer mee bezig te zijn, als het komt, komt t...

Ik vertrouw mijn eigen lichaam nu niet meer, ben 4 dagen over tijd, nooit geweest! Zucht...nu maar hopen dat de duivels snel weg zijn.

X

15. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb ook een roze met een blauwe band en een zwangere vrouw met een dikke buik. Het ISBN is 978-90-447-0610-9

16. BB10

BB10 Niet meer actief

HE meiden, ik mag op rood helaas.
    Door naar ronde 5. Ik vind het jammer maar ben niet zo teleurgesteld als ik dacht dat ik zou zijn. Volgende ronde beter.
    Mss dat de vakantie rust in mijn voordeel werkt?

17. Rosado

Rosado Niet meer actief

@ BB10 & Vrouwtje: Balen meiden. Dikke KNUF en heel veel suc6 in augustus!

18. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Dames, vandaag nog steeds geen bloed gespot. Ben wel iets geirriteerd naar man toe. Kan even weinig hebben. Borsten voelen bij mij juist erg zacht. Zachter dan normaal. Heb net 2 puntjes op, maar voelt alsof het niet helemaal goed gevallen is. Niet echt missellijk, maar meer een weiig gevoel. Ik ga nog steeds niet testen. Idd, het gevoel dat het negatief is en daarna de ongie komt. Ik wacht liever nog even. Wanneer ik wel ga testen weet ik nog niet. Ik zie wel.

S6 allemaal

19. Melanina

Melanina VIP lid

20 mei 2008
    9.070
    0
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Spijkenisse: Eindelijk na 13 rondes zwanger !!!!
    jeetje niet goed hoor ineens zoveel rood balen meiden
    Maar we zien elkaar weer in auggie NOD

20. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    @vrouwtje en BB10, wat balen voor jullie meiden zeg! heel veel succes de volgende ronde en een dikke knuf van mij!!!

Deel Deze Pagina