Dit zijn de poesjes die ik eigenhandig ter wereld heb geholpen omdat mama poes niet wist wat ze moest doen en al gilde als ik wegliep... Was zooo mooi om mee te maken! Moet bijna weer huilen als ik eraan denk.... De rechter hebben we gehouden en de andere 3 zijn bij bekenden dus die zie ik nog af en toe!!
Ik vond het ook moeilijk hoor om ze weg te brengen Maar kon echt geen 5 katten in huis nemen! En voordat onze kat zwanger raakt heb ik al aan mensen gevraagd wie er een katje wilde..wilde namelijk niet met een nestje blijven zitten want er zijn er al zoveel...
Die van ons is ook daarna gesteriliseerd...was echt zielig want de kleine die we hebben gehouden wilde blijven drinken bij moeders...maar dat mocht natuurlijk niet meer want er zat een wondje in de buurt.. Dus toen heeft mams gezellig 2 weken met een babyrompertje om rondgelopen, haha!
wij hebben met het steriliseren van Wuppie gewacht totdat de kleintjes zelfstandig deden eten en geen moedermelk meer nodig hadden!
Haha nou die kleine van ons was eigenwijs en wilde dus een half jaar na de geboorte nóg drinken! Ik moet er weer vandoor, heb een verjaardag! Fijne middag meiden!
Hoi hoi allemaal Ik las weer een paar rood? Balen... Hier nog steeds over tijd! En mn temp stijgt Iemand enig idee?
Nou dames, ze zijn er en hoe!!! Vreselijk veel krampen, heb 2 paracetamol op, hielpen niet, toen 2 nurofen ingenomen en 1 uur in een heet bad gelegen. Ben er net uit, voel me weer een stuk beter. Natuurlijk een beetje teleurgesteld...maar ja, niets aan te doen, vind het echt vreemd dat ik zo'n lange cyclus heb, nog nooit gehad! Ik hoop dat yootje en BB alsnog posi testen! En tante natuurlijk. Ik ga proberen hier wat te stofzuigen en de was doen. XXX