Hoi Vrouwtje, Balen zeg!!! Hoop dat de volgende ronde wel raak is. Duim voor je in ieder geval! Liefs Minifien
Dat is natuurlijk wel een dingetje, dat een aantal weer doorschuift naar een volgend forum, zeker als je zo tegen het eind van de maand komt te zitten....
voor een collegaatje ben ik nu een leuke handtas aan het maken, ik heb nog geen foto's. zodra ik deze klaar heb, zal ik hem in mijn album Zetten
na het klussen vanmiddag een druppeltje bloed gespot, ik dacht oh jee ongi komt eraan. daarna niets meet gezien, ook totaal geen ongi-krampen.... wat kan het zijn geweest
Mariska en tante mars ik gaf antwoord aan iemand die vroeg waat iedereen was Ik zit al een tijdje in Aug hoor Heb op ong 17 juli mijn ongie gekregen hahah Alleen nu heb ik buikje au steekjes en me boobs doen au en hebben blauwe addertjes erg vaag hoop niet op een heel vroeg ei want echt goed geklust is er nog niet echt nog maar 2 keer deze week .
Huh, is er niks meer gepost na 18.30??? Wowie... Meiden ik zit zwaar te twijfelen of ik misschien tóch morgen ga testen ipv dinsdag.... Want dinsdag heb ik een beetje een drukke dag met fysio én naar een vriendin en mócht ik zwanger zijn, dan moet ik natuurlijk ff aan het idee wennen!!! (al zal dat wel langer duren dan een dag hahaha maar toch!) Alleen als mn temp dik zakt dan ga ik niet testen want dan heeft t weinig zin denk ik...
Nee idd! Zitten ze niet in augustus? En wanneer ga jij weer testen?? Oehh lachen, baby te huur komt! Ga dat wel kijken
goeie avond meiden.. ik ben ook weer van de partij gister ging me nichie weer naar huis, vond het wel jammer het was erg goed gegaan en ze heeft veel gelachen.. we zijn gisteravond wel naar de Tilburgse Kermis geweest was erg leuk... Volgend jaar waarschijnlijk weer.. Ik heb sinds vandaag heel erg last van me buik, echt kramp... ik loop dan ook echt krom van de pijn, niet normaal... hoe is het verder hier??
ik weet het nog niet zeker, woendag of zo. vanmiiddag na het klussen een bloeddruppel gespot op handdoek nadat vriendje zijn *ahum* ermee had afgeveegd. ik dacht echt daar komen ze. maar nadien niets meer gezien, voel ook niets!