Ik was een spelletje aan het spelen! Heitje je kan mss best zo lang mogelijk wachten? Tot donderdag fzo!
zo hey wat kletsen jullie veel zeg... haha...er is al ffies niets meer gezegd... waar is iedereen heen?? voetbal kijken ofzo??
meiden ik ga weer... het is mij te rustig hier sorry... ga ffies tv kijken en daarna naar bed denk ik... doeidoei xxx truste alvast...
Ja ik weet het echt nog niet wat ik ga doen, haha! Morgen is volgens FF mn NOD..maar weet niet of mn ei later is geweest, dan is mn NOD pas over een paar dagen! Ach ik kijk morgenochtend wel wat het wordt!
Ik ben nog niet zolang op deze site. Dus ben alles nog aan het onder vinden.Zo te zien hoor ik op deze NOD forum. Mijn NOD dag was 15 Juli. Ik heb steeds negatieve testen maar heb nog geen duiveltjes gehad en voel me wel anders dan normaal! Misselijkheid met vlagen, witte afscheiding, hongerige gevoel, last van me onderbuik en dit al 3 weken lang. Afgelopen week wat minder. Ik ga morgen naar de HA bellen, want ik vind het nu wel erg lang duren... Ik word er wel een beetje gek van die onzekerheid.
Dames ik schaam me diep, ik ben gewoon ZWAAR verslaafd geworden aan de spelletjes op facebook Kids hebben nu onze reservelaptop en zijn er ook al mee bezig hahaha. Hoe is het hier verder, zie dat er TEveel rood bij gekomen is augustus moet toch wel een roze maand worden nu hoor, bah al dat rood is niks!! heitje hoe voel je je???? Je krijgt zo peebeetje van me
@meisje89, nope dit is de eerste keer dat ik nog niet op vrijdag of zaterdag ongi geworden ben... dusssssss gister megenega spierwitte test.... dus wacht nog ff 1 a 2 daagjes af!! ze zijn nog steeds niet gekomen... :S
Hallo dames, Wat hebben jullie weinig gekletst? Niet te geloven! Wel een hoop rood bijgekomen, bah! Veel sterkte voor augustus meiden! @Tines: Je bent al 2 weken overtijd? Knap van je dat je zo lang kunt wachten met de HA bellen, ik had na 5 dagen al in de telefoon gehangen Hoop voor je dat hij je roze nieuws zal geven!
Hee meisjes!!! Ik kwam hier ook weer eens een kijkje nemen en zie dat het erg spannend is bij Heitje! Las dat je misschien morgen wel wilt testen, ieeeeee!!!!! Tja, je weet het he, later is altijd beter, dus mocht je het nog ff vol kunnen houden dan zou dat nog safer zijn natuurlijk. Mijn duimen draaien zich een ongeluk in ieder geval! @Angel:hahaha dat ken ik. Ik ben mega verslaafd aan dat bejeweled met die gekleurde steentjes. Kan t uren achter elkaar doen, tot m'n mannetje me eindelijk achter de pc vandaan trekt .
Pfff, ik kan niet wakker worden vanochtend. Heb echt een gevoel alsof ik dronken ben, wat toch meestal niet het geval is om 08:13 AM Zeker te diep geslapen vannacht. @Spelletjes: Hoe simpeler, hoe verslavender
@Leeuwtje: mee eens! ik ben gek op van die 3 op een rij achtige spelletjes - heel suf, maar kan me er echt uren mee vermaken. Het moet niet al te ingewikkeld worden - dan wordt het net werk, hihi. Hoewel ik een uitzondering maak voor Age of empires, want dat vind ik ook helemaal een super spel. (maar dat kun je dan weer niet op FB spelen).