Ik ben nu ook wel heel zenuwachtig maarja... Ik hoop dat de HA een urinetest en een bloedtest wilt gaan doen. Ik heb n.m. ook ergens gelezen dat ze nog een week moesten wachten voordat de HA wat ging doen.
Hey yootje, welkom terug Jammer van je nega test, over een paar dagen is-tie vast knalposi! @Ego: Woohoo, nieuwe avatar! Hij is zó schattig
heej leeuwtje, ik hoop het zo erg dat hij posi zal zijn, heb er alleen een hard hoofd in! zolang ik maar niet op vakantie ongi zal zijn, maar ja daar heb ik helaas niets in te zeggen!
@jowjow: Heb het spel gewoon gekocht en kan ook online spelen, maar dat kan denk ik alleen als je de cd hebt. Het spel is al weer wat ouder, maar telkens als ik het weer eens speel ben ik meteen weer verslaafd en kan ik er de hele dag mee bezig zijn. Ken je het spel? @Tines: ik zeg ook, gewoon proberen. De ene huisarts laat je weken zo niet maanden wachten, de ander doet er niet moeilijk over. Mocht ie gaan zeuren dan kun je altijd nog naar een ander stappen. Veel succes!
Ongi worden? Jij? Niet de komende negen maanden! *Leeuwtje doet het 'niet-ongi-worden-maar-posi-testen' dansje voor yootje en de andere dames in onzekerheid*
@Leeuwtje: Whahaha, ja ik ben 76 en ga voor m'n eerste . Denken jullie dat het gaat lukken... @Jowjow: Nee, het zou ergens wel logisch zijn, maar ik vind 3 gewoon een mooi getal, vandaar. Ben overigens 30.
i dont know wie het zij, maar Tante test morgen niet haha Dat zou wel in eerste in stantie maar dat word verplaatst omdat me eisprong ruim 2 weken ofzo later was .. Morgen is me zus jarig was een mooi kado geweest, heb dr al wel verteld dat ze heel micshien een verlaat kado krijg (omdat we niet aan kado's doen omdat ik 2 weken later jarig ben) .. En ja hoor ik krijg een babykamer en een kinderwagen van dr haha dat zijn toch de allergrootste en duurste uitgaves.. Ach altijd leuk .. hmmmm
dan had ik eigenlijk vandaag op zijn minst een schaduwtje op de test moeten hebben, toch? helemaal niks, noppes nada!