Vannacht super slecht geslapen. Ik ben er alleen maaar mee bezig. Misschien dat daarom mijn menstruatie uitblijft. Ik heb een afspraak bij de dokter om 8.40. Ik ben benieuwd. Bollemieke vervelend voor je!
@tines, ook al slecht geslapen, ik heb dat nu 2 nachten achter elkaar. erg vervelend, ik hoop voor jou dat de ha meteen bloed doet prikken en dat je vandaag nog duidelijkheid hebt!
O jee... Geef ik net mn temp in... Zegt FF dat ik mn eisprong vrijdag gehad heb :s Kan toch niet?! Dan komen mn regels pas over 10 dagen? Hoop echt van niet! Want hadden al een heel week niet geklust
haha soms kan een lichaam echt doen waar hij zin in heeft Ik heb alle symptonen van na me ei maar zit nu op dag 11 of 13 van me cyclus echt raar
Pff hoop echt dat FF ongelijk heeft Als ik nog 10 dagen moet wachten zit ik aan een cylus van bijna 50 dagen! Na 4x perfect 35 te hebben gehad... En we zitten volgende week in Malta, lekker leuk als je dan ongi wordt... Pffff...
Nou pffff, ik ben dan eindelijk ongesteld geworden gisteravond. Ik ben er zo beroerd van geweest! Ik voelde me totaal niet zwanger maar bijna ziek van de ongesteldheid die maar niet door wilde zetten, bah! Heb echt 14 dagen aanloop van ongikramp gehad, ben er nu ook wel helemaal klaar mee! Nou ja ben in ieder geval wel klaar om naar de volgende ronde te gaan. Nog even een nieuwe banner uitzoeken. (voelt ook wel heel raar om 'opgelucht' te zijn dat die stomme duivels er zijn. M aar ja, als je niet zwanger bent en ze blijven uit is echt zooo frusti!)) Sorry hoor, was even een ego bericht. Ga nu even bijlezen hoe het de rest hier vergaat, hopelijk wat positiever dan bij mij!!
Dank je Ja 't klinkt raar maar zo voelt het nu idd wel. Jij bent al zo lang overtijd, Yo, ik hoop voor jou wel dat ze wegblijven hoor!! Wat spannend, ik duim voor je. Hoe staat het met kwaaltjes (behalve slecht slapen 's nachts)?
@kwaaltjes, het wisselt eigenlijk wel, ene dag steken onder in de buik links, andere keer last van winderigheid, rommelende buik. wit/gele afscheiding, ben ook erg onrustig!
ik weet het niet. gezien mijn langste cyclus ben ik pas 2 dagen overtijd, dus het kan nog alle kanten op! ik voel me wel anders dan anders maar dat kan ook door de spanning komen. toen ik gisteren na de sex een druppel bloed spotte, moest ik echt huilen, dacht dat de duiveljes kwamen, sinsdien geen bloed meer gezien, en dan krijg ik toch weer hoop!
Oh gadver ja dat kan ik me voorstellen! Ja het blijft dus wel even spannend voor je. Ik duim voor je dat je heel snel positief mag testen!!!!
spannend Yootje! hoop dat je snel duidelijkheid krijgt met een pos. test! @ Ninoshka; jammer dat je ongi is doorgekomen maar met volle moed de nieuwe ronde tegemoet!!! we gaan ervoor! Hier hadden de duivels al weg m,oeten zijn maar helaas.... zijn nog in volle glorie aanwezig
nou di was me een nach, ik heb heel de nach wakke gelegen wat een ellende.. Moet vandaag heel de dag op verjaardag erg gezellig maar ik denk dat ik onderwel toch wel daar het bed in duik.. Ik ben zo veschrikkelijk moe.. Bah zo dat was eruit Ninos Bolle Mieke,, Toch balen succes in next round.. grrr me toetsen bord haper.
@ Dag, balen dat ze zolang blijven hangen. Ze waren al niet welkom en dan nog te lang blijven ook nog. Rotduivels! @ tante, we gaan ervoor dat je moe bent omdat je zwanger bent deze ronde!! Ik duim voor je meis!!