Hey meiden, ik heb vanmorgen getest en hij was negatief helaas... Toen ik het testje uit elkaar haalde, zag ik wel een streep staan buiten het venstertje?? Test was de 2v5 van KV. Vaag he? Ik beschouw de test maar als 'ongeldig' dan en probeer het over een paar dagen weer. Ik ga mn banner trouwens verzetten naar een 29 dagen cyclus omdat het kan zijn dat ik mn eitje tóch later heb gehad...
Hè wat jammer! Balen!! Maar ik zie dat je banner nu helemaal opnieuw is begonnen? 26 dagen tot testen zegt ie.
@ Tante! vermoeidheid... goed teken. Wel aan toe geven hoor.... b.v. op feesje... je hebt iets onder de leden... en dan ff een half uur op een bed duiken... Werk goed. ben je daarna weer mens.
wat gaan jullie allemaal doen vandaag? ik merk dat ik er moeite mee heb mijn dag in te vullen. ben met vanalles tegelijk bezig, maar vind nergens mijn ontspanning en rust in! is onrust ook een zw-kwaaltje, of is dit meer te wijten aan spanning?
Goeiemorgen allemaal, @Heitje: balen zeg!! Vaag dat je dan een streepje buiten het venstertje ziet . Ik keek even op je kaartje en zie dat je op 14 dpo zit, maar je volgens FF nog 5 dagen moet wachten met testen. Is dit omdat je net met FF begonnen bent (dan doet ie altijd 18 dagen na ei testen) of heb je echt zo'n lange lf? Pfffff, ik vind de mijne al zo lang... Duim voor je dat ie alsnog roze wordt. @Yootje: Hmm, bij jou is het ook al weer zo vaag... al 6 dagen overijd, symptomen, het klinkt allemaal best goed - hoop echt voor je dat je gewoon zwanger bent, meis!! @Tante: Ik duim voor je meis!! @all: Mijn temp heeft weer een kleine duikeling gemaakt helaas. Verder is mijn lichaam soms zoooooo voorspelbaar, ik heb altijd op 12 dpo bruin slijm verlies en guess what... ja hoor. Het is weer zo ver. Dit betkent eigenlijk altijd dat ik 3 dagen later ongi wordt. Ik kan de klok er op gelijk zetten. Gelukkig ben ik deze ronde door mn vakantie er wat relaxter over. We hebben precies nog 1 maandje over voor we een jaar bezig zijn, dus hopelijk gaat het in aug ECHT eens lukken! @ninoshka: Balen meis . Werd dit voor jou nou ook ronde 12? (ik geloof dat wij gelijk opgingen qua rondes). Het wordt eens dat tijd dat het gaat lukken, he. Heel veel succes in augustus!
Goedemorgen allemaal, Hey Heitje, Negatest........Balen meis Maar misschien komt die knaltest nog Ik duim voor je. @Yootje: spannend man al 6 dagen overtijd. Hoop dat het roze is Ik heb mega zere boobs dus bij mij zal eerdaags de duivels wel komen. Vaste prik
@nana, wat vervelend dat je bruinverlies hebt. het hoeft wel nog niets te zeggen, zolang je geen ongi hebt! houd moed, je hebt nog geen echt bloed! @hier, kreeg net bericht van een vroegere vriendin dat ze een miskraam heeft gehad met 8 weken en 1 dag. ik moest even huilen..... ze heeft in december haar kindje met 14,5 week weg moeten laten halen, omdat het zeer ernstig ziek was. ik gunde het haar zo van harte dat het dit keer wel goed zou gaan.
@Yootje: tja, bruin is inderdaad nog geen bloed. Maar dit is nu ronde 11 en op de ronde van m'n vmk na heb ik alle rondes bruinverlies gehad op 12 dpo gevolgd door ongi. Alleen de ronde van de vmk geen bruinverlies op 12 dpo, maar wel 2 dagen voor het mis ging. Dus ik ben behoorlijk zeker ervan dat ik ongi wordt. Maar vind het dit keer niet heel erg hoor. Had geen enkel symptoom en ook nog eens een veel plattere (niet opgezette) onderbuik dan normaal, dus had ook geen hoop. Ik ga gewoon voor een Mei-beebje . @Mariska: Nee, laat die stomme duivels wegblijven :x!! Je kunt natuurlijk ok zere boobs hebben als zw symptoom, maar ik moet zeggen dat ik ze ook altijd heb als ik ongi wordt. Volgens mij zeggen zere boobs gewoon helemaal niets over je kansen op een zw. Ik blijf voor je duimen!
Ohh nee ook weer ongi's zie ik...sorry kan een beetje slecht bijlezen omdat ik nu de laptop moet delen met vriendje die vakantie heeft... BB10, vrouwtje, Ninos, Mieke..wahh allemaal op rood?? Blehhh balen!! Hopelijk volgende ronde echt meer geluk voor jullie!!! Yootje: nog steeds overtijd zie ik! Jemig wat maak je het spannend voor ons zeg... Ik denk dat ik mn ei later heb gehad omdat ik op dezelfde dag als FF aangeeft dat mn ei is geweest een dikke posi ovu test had, de dag erna leek ie nog steeds posi maar was ie al minder donker...eitje springt toch na 24-36 uur na posi test? En als ik naar mn kaartje kijk kan ie ook 3 dagen later zijn geweest...lijkt mij? Ik weet het eigenlijk niet! Heb dat temperaturen nog niet zo onder de knie en dan vertrouw ik liever op mn eigen gevoel... Mermaid: ja die banners beginnen na een cyclus altijd meteen opnieuw te tellen bij 1, heb em maar gauw aangepast naar een 29-dagen cyclus nu... Tante: nog maar een paar dagen!! Rustig aan he! Nana: als het goed is is mn lf gewoon 14 dagen. Heb eerder ovu testjes gebruikt en ik voel mn ei (ongeveer wanneer ie springt) en is elke keer ongeveer 14 dagen geweest. Ben net begonnen met FF, waar zie jij dan staan dat ik pas over zoveel dagen mag testen? Jij nu dus ook nog 3 dagen voor NOD! Maar bruinverlies is niet leuk Tóch niet de hoop opgeven he, kan ook van een innesteling zijn! (Je moet toch optimistisch blijven he.. ) Hier: heb een lekkere vage buikpijn, af en toe branderig en warm en dan weer uitstraling naar mn bovenbeen, echt van die steekjes. Als ik ongi ga worden, denk ik niet dat het vandaag nog komt, maar je weet het nooit he!
oooh Heitje, klinkt wel goed hoor: vage buikpijn zoals je beschrijft. Hoop dat dit 'm gaat worden voor je dit keer!!! @ Nana ik ben nu doorgegaan naar ronde 11. Vind het ook maar niks dat de lijst zo lang wordt! Ik zit gevoelsmatig wel in ronde 14 omdat ik drie maanden veilig heb gevreeen ivm ontgiften en de dokter afraadde zwanger te worden. Maar die maanden gingen net zo langzaam voorbij als de rest... Het wordt inderdaad tijd, we zijn nu wel eens aan de beurt ook!
@ Mariska, die zere boobs moeten deze keer geen teken zijn van ongi hoor! Vind dat het raak moet zijn deze keer bij jou!! Ik duim voor je!!!
Vanmorgen getest omdat manlief dat graag wilde. Helaas nog negatief. Maar ook nog geen bloed gespot. Dus nu wacht ik totdat ik een week overtijd ben. Wel balen hoor.