NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    klinisch chemisch analist en het AMC
    Wijk bij Duurstede
    ja, doordat er niet wekelijks iets in te vinden is stond ik er ook van te kijken dat er nu 2 geschikte vacatures vermeld stonden. En 2 weken terug had ik ook nog een mail gehad van een detacheerder, daar heb ik afgelopen donderdag al op gereageerd. Ben erg benieuwd of het wat wordt. Ik ben het thuiszitten eigenlijk al zat, ook al ben ik nog niet hersteld.
    En ik merkte voor ik mijn contract niet verlengd kreeg dat het steeds beter met me ging toen ik mijn uren aan het opbouwen was. Dat voelde goed aan. Dus laat mij maar aan het werk gaan hoor. Al moet ik dan wel snel zijn met het verven van de deuren en kozijnen. Want die moeten nog altijd gebeuren...

2. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ik zag het staan toen ik op de NOD-lijst keek. Omdat ik een tijdje niet meer hier was geweest vroeg ik me af hoe het met mijn plaatsgenootje ging. Ik zag ook dat ze zich (nog) niet bij augustus had gemeld.

3. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmmm deze maand is veel rood ipv de mooie kleur roze :x

4. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    :D
    je moet doen waar jij je goed bij voelt dus als dat aan de slag gaan is dan moet je lekker op zoek gaan naar een job!
    ben geen burn out kenner hoor maar doen wat je wil doen lijkt me op nr. 1 staan

5. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    ik heb ff op de NOD-lijst gekeken maar zag dat leeuwtje 21 juli 23.14 op pagina 24 haar op rood gezet heeft.

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    wat goed trouwens van je afvalrace!

7. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    dag, dat heb je dan goed bedacht. het is inderdaad erg belangrijk de dingen te doen die je leuk vind, daar haal je dan weer positieve energie uit, die je helpt te herstellen!

8. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    eigenlijk is het met alles zo!
    ik heb jarenlang ook vrienden aangehouden om maar vrienden te hebben maar achteraf gezien was ik het altijd zó zat om alleen energie in een vriendschap te steken en er niets voor terug te krijgen dat ik een groot deel van mijn vrienden de deur heb gewezen en nu lekker met een klein clubje vrienden het leven door ga! veel leuker om wederzijdse vrienden te hebben.
    Geen energie meer steken in de dingen waar je toch geen plezier aan beleefd

9. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    hallo iedereen...hoe is het hier??

10. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hallo Ladypink!
    alles goed hoor! is hier vrij rustig vandaag
    denk dat het komt vanwege vakantie....

11. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Hey dames,

Zethu wat lees ik nu:$ jeetje man ik schrik er echt van.
    Had zo gehoopt dat het hem gewoon even allemaal teveel was geworden en hij wel zou bijdraaien, maar het is er niet rustiger op geworden dus:(
    Heeeeeel veel sterkte meis!!

Ja ik sta idd al een paar daagjes op rood, moet eigenlijk naar augustus, maar ik wil nog niet!!!!;)
    Kan nog niet zonder jullie allemaal dus blijf lekker tot het einde van de maand hier plakken:D

Ga het eten hier maar weer voorbereiden, Jordy ligt in bed, Kaily is aan het spelen en Linsey is met oma haar verjaardagcentjes aan het opmaken, heb dus even de tijd om alles te doen.
    Tot strakjes!!

12. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    hallo ladypink!
    hoe is het met jou? hier is het rustig!

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm als ik de gebruikers bekijk zijn er 9 leden en 1 gast online....
    begint wat drukker te worden !!!! jippie!!!

14. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    nou maak er maar 8 van, ik ben er vandoor, kom vanavond nog ff langs! fijne dag verder tot straks! x

15. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    Ok dag Yoothje! tot morgen dan maar! ( ik ben er nl. morgen weer :) )

16. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    hmm wordt spontaan wel weer rustig hier... ineens maar 5 leden....

en ikke zitmaar tegen mezelf te kletsen...

17. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    sorry dames, ben al een helr tijd met mijn vriendin aan het bellen

Kom zo verder kletsen

18. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    Hee dames, zei iemand hier dat het rustig was. Geen nood, dan kom ik wel weer even helpen blz vullen :D..

Zethu, meis wat hoor ik nou. Echt een hele nare situatie, maar ik denk dat jullie er goed aan doen dat je vriend even naar z'n moeder gaat. Het lijkt me sterk dat hij van de ene op de andere dag geen kinderen meer wil, misschien moet hij gewoon eerst even rust nemen en alles op een rijtje zetten. Hopelijk mist hij jou dan zo dat ie vanzelf weer terug komt! Heel vervelend dat je nou net een burnout hebt en ook nog eens aan de clomid bent. Die twee zaken maken het er voor jou natuurlijk emotioneel niet makkelijker op en misschien hebben ze ook wel een rol gespeeld in jullie eerdere conflicten. Hopelijk houd hij hier ook rekening mee! Ik wens jullie heel veel sterkte en hoop dat alles goed komt en jullie hier alleen maar sterker uitkomen. En ondertussen heb je helemaal gelijk dat je lekker doorgaat met werk zoeken - ik hoop dat je snel weer een leuke baan hebt! Knuffel!

@Dag: jij hebt ok groot gelijk dat je alleen maar "echte" vrienden wilt. IK heb over de jaren ok met nogal wat vrienden gebroken, omdat ze gewoon teveel tijd kosten in verhouding met wat ik ervoor terug kreeg. een dag heeft nou eenmaal maar 24 uur, toch.

19. Zethu

Zethu VIP lid

10 jan 2009
    7.926
    0
    0
    Wijk bij Duurstede
    @ echte vrienden: ik heb door dat ik zoveel al meegemaakt heb wel geleerd wat echte vrienden zijn. Mensen die je in de steek laten als je het moeilijk hebt zijn je niet waard.
    Ook hier op het forum merk ik waar ik wat heb aan de topics. Ik heb dus enorm in de topics zitten snijden waar ik een abonnement op had.

@ nana: Ik heb hem gisteren ook gevraagd of hij het nadenken ook los zou willen zien van wat ik gezegd heb. Dat ik die dingen gezegd heb uit kwaadheid en dat ik ze niet meende, en dat ik waarschijnlijk zo gereageerd heb vw alle hormonen.
    Morgen komt hij zijn toilettas halen die hij vergeten is. Het lijkt me verstandig dat ik dan niet thuis ben. Wat denken jullie?

20. nana33

nana33 VIP lid

17 nov 2008
    5.536
    3
    0
    @Zethu: Ik denk dat je gelijk hebt en dat je dan beter even niet thuis kan zijn, zeker als je bang bent dat het misschien weer tot een conflict kan komen. Hoe goed ga je om met zijn moeder als ik vragen mag? zou zij eventueel nog voor jullie kunnen bemiddelen mocht dat nodig zijn?

Deel Deze Pagina