Ehm... mijn moeder is 3 maanden ongesteld geworden... terwijl ze in verwachting bleek van mij. En ik heb het wel vaker gehoord... Weet je het helemaal zeker dat je niet meer zw bent? Bij de feb mama's zijn er ook vrouwen die bloedingen hadden zodat ze ongi leken te zijn geworden...en ze zijn nu 11 of 12 weken zwanger...
@ Zethu, sterkte! Ik ben momenteel geen goed advies-baken... sorry... Dikke knuffel en ik hoop dat alles goed komt! KNUFFF!!!
Hey meiden! Net terug uit de stad, was even wezen shoppen! Nog geen ongi hier Dus hopen dat het wegblijft! Zethu: jeetje meis wat een berichten zeg.. Snap dat je er ff helemaal doorheen zit en het gevoel hebt alsof je er alleen voor staat. Gelukkig kan je hier kwijt wat je kwijt wilt en ik zie al dat een aantal meiden hier jou al heel wijze en lieve dingen zeggen Goed dat je gaat solliciteren!! En hopelijk komt het allemaal goed met jou en je vriend. Een tijdje apart wonen kan nooit helemaal verkeerd zijn denk ik. Heb het zelf ook meegemaakt bijna 2 jaar terug met mn vriend. Heb toen 2 maanden weer bij mn ouders gewoond, hadden we gewoon nodig denk ik! Veel sterkte en een dikke dikke knuffel!!
@ nana: mijn schoommoeder is zo op mij gesteld dat ik haar kan bellen wanneer ik wil. Ze heeft ook gezegd dat ze nog met hem gaat praten. Mijn schoonzus heeft dat trouwens ook gezegd. Mss komt ze morgen met Chelsea ff langs. @ heitje: dank je wel lieve meid. Ik ben ook bewust hier ff heen gekomen toen ik het strax heel moelijk had. Ik ben al weer een stukje opgelucht nu. Ik zie trouwens nog wel een voordeel dat hij zijn toilettas hier heeft gelaten. Dan kan ik de dingen waar ik gehecht aan ben nog ff met zijn geur inspuiten. Zoals de knuffel waar ik altijd mee slaap als hij niet thuis is 's nachts. Al heb ik nu wel ff een wolk van zijn geur om me heen hangen. hihi.
we zijn in LA tot eind augustus, dan hebben we nog 3 weken vakantie en rond 20 september komen we dan weer terug. het bevalt inderdaad goed, maar ik zou hier niet willen wonen... ik ben veelsteveel een familiemens, en mn vriend ook trouwens. Ik zou niet zo ver weg van iedereen willen wonen, zo voor een bepaalde tijd is het prima, maar dan is het ook te overzien. dus voor de tijd dat ik er ben, geniet ik zeker, heb ook geen heimwee ofzo, maar dus niet voor een aantal jaar/altijd... pff wat een nacht hier trouwens... ik ga zo douchen met ons mannetje en dan stop ik m weer in bed, hopelijk slaapt ie dan even... dus als het goed is ben ik er zo weer en dan lees ik weer wat bij (als jullie tenminste niet al te veel hebben gekletst...)
@zethu: jeetje meissie, het is nog niet echt beter geworden bij jou thuis... ik had gehoopt dat je vriend mssn nog zou bijdraaien, en dat je toch nog op tijd was voor je eitje... ik hoop dat nu hij even bij zn moeder is, dat ie gaat beseffen wat ie mist en dat ie nog heel graag bij je wil zijn! ik hoop ook dat jullie er dan samen uit kunnen komen... zet in ieder geval jezelf niet opzij!! als t jouw droom is om ooit een kindje te krijgen, dan kan je dat mssn een aantal jaar opzij zetten, maar ik denk dat je het hem op een dag kwalijk zal gaan nemen, en dan is het mssn helemaal niet meer mogelijk om kindjes te krijgen... heel veel sterkte maar weer!!! en je mag me altijd pb-en als je dat wilt!
@heitje: nega test?? balen! maar goed, geen bloed geeft moed hoor, en wat je zegt, je eitje zou ook best 3 dagen later kunnen zijn geweest... ik hoop dat je snel posi test! @yootje: spannend hoor, nog steeds niet ongie, ik hoop dat je woensdag posi zult testen! @dag: het kan wel dat vrouwen nog een tijdje 'ongesteld' worden tijdens hun zwangerschap, dat heeft met de hormonen te maken ofzo... meestal is die ongie dan wel minder/korter dan normaal dacht ik. vervelend dat je nog kwaaltjes hebt, het liefst wil je er ook meteen klaar mee zijn en verder naar de volgende ronde... succes! @tante: spannend weer bloed geprikt... hopelijk zijn de uitslagen goed morgen! (konden ze niet meteen hcg prikken??) en slechte nachten kunnen erbij horen... ik duim me nog steeds suf! @hier: ik zit alweer bijna in de 20 met mn cyclus en dat betekent dat het eind langzaamaan weer een beetje in zicht komt... nog niet veel bijzonderheden hier, wat last af en toe van mn tepels (branden een beetje) en duwend/stekend gevoel rechts onderin mn buik... we moeten nog ruim een week wachten, dus dat gaan we maar doen dan..
pff wat een rust hier zeg! iedereen aan het eten mssn? ik denk dat ik nog even op bed ga, ben erg moe, slecht geslapen vannacht (kleine man was 3 uur wakker...) tot later!
Het is weer rustig hier! Haha ben zo moe dat ik in slaap val achter de pc! Help wie heeft er trommels die veel herrie maken? Beetje slecht geslapen vannacht en vanmiddag hard mn best gedaan om koopjes te scoren in de stad, dat hakt er ook in natuurlijk!
Hey Surf! Ja je moet nog 9 dagen lijden zie ik! Haha ook al slecht geslapen zie ik? En jij hebt nog wel een kleine dus beter te begrijpen!
zo weer thuis, gegeten en al op de bank geploft! nee ben echt niet meer zwanger hoor... test gedaan ( net nog.. ) en was nu echt negatief, helaas.... kwaaltjes zullen ook wel afnemen en ik ga gewoon met volle moed door naar augustus!
Goedenavond, hier even snel berichtje, had de hele dag geen laptop :S maar helaas ook slecht nieuws et melden dussss zal mezelf ff rood maken en op de lijst van Augustus zetten, volgens Timiris's pendel moet dat em worden dus daar gaan we dan maar vanuit
och balen babe! had het zo gehoopt nog... jammer hoor..... ik vind dat er te weinig roze is deze maand!!! ik zet in op Heitje & Yootje!! kom op meiden!
nou dan zal ik nog maar even zeggen dat hier nog geen ongi te bekennen te bekennen is! Heitje, we gaan ervoor!
Nou dames hier zit ik dan op dag 61 van mijn cyclus met nog steeds geen ongi of zekerheid het enige wat ik al wel heb is misselijkheid en moe zijn en hoofdpijn maar dat wil niks zeggen... Word er echt moe van en ben het zat
geloof ik done. wel een afspraak met de HA? Ik zou er echt op staan om het uitgezocht te krijgen waarom het nu weer zo lang duurt.