Absoluut!! en mocht het deze maand dan toch niet meer lukken dan duimen we gewoon verder voor augustus. Het zou zo mooi zijn als we allemaal zwanger de zomer uit zouden kunnen gaan !
Mogge dames @heitje: Geen bloed geeft moed, over een paar dagen posi testen en dan in April wachten tot wij je komen vergezellen @yootje: Idem! Ik duim voor je morgen @Zethu: *HELE, HELE, HELE DIKKE KNUFFEL* Hoop dat je vriend en jij eruit komen samen. @Done: 40 Dagen overtijd al! Jemig, en wij maar klagen over 2 weken wachten... @Susan: Getver, toch nog ongi geworden Maar toch wel fijn dat ze uit die onzekerheid is.
@jowjow: nou, bij mij is het helaas niet echt nodig, want m'n temp is al wat omlaag en heb ook al veel bruin verlies. Heb verder ook 0 symptomen en omdat ik altijd 3 dagen voor m'n ongi bruinverlies heb weet ik toch al dat ik ongi wordt. Ik zit dus nog even deze vervelende wachtdagen uit en schuif dan gewoon door naar ronde 12, pffff. Sta al met 1 been in aug . En jij? ga je het volhouden? en heb je er een goed gevoel over deze ronde of niet?
Dames, het is rustig! Ik heb vanancht bar weinig geslapen en vanmiddag toch geen tukkie gedaan bij me zus! Ik ga lekker douchen en dan duik ik me bedje .. Ben zo ontzettend belabberd moe Bah!! Tot morgen Knuf
@Leeuwtje: hihi, zit jij ook al in 2 nods te kletsen. Ik heb daar zonet alvast weltrusten gezegt, dus zal het hier ook nog maar even zeggen. Iedereen weltrusten voor later en tot morgen! (en jowjow niet morgenochtend al stiekum testen, he)
@ mermaid: tnx. Op het moment gaat het redelijk. Ik heb voor de rest van de week mijn programma gevuld, ook wel een beetje hier thuis, maar veelal buitenshuis. Morgen maar sporten ipv vandaag. woensdag naar mijn moeder en naar oma. En daarna naar hier, blijft mam slapen. En donderdag gaan we ook iets leuks doen samen. En vrijdag dan weer poetsen en sporten, zaterdag de was en de kooi van de vogel. Alleen voor zondag heb ik nog niets. Ik kijk wel wat ik dan doe. Mss naar een vriendin. @ leeuwtje: tnx
euuuhh Nana, ga morgen er toch even alvast een testje aan wagen. Ben dan jarig, en zou wel een leuk cadeautje zijn. Weet niet wat ik er van kan verwachten.....
hahahaha, hoe jong...... tja is al bijna oud hoor...maar ze zeggen dat je bent zo oud als je je voelt en ik voel me nog 18!!!
timon, nee het gaat hier helemaal niet meer. Ik hang hier vandaag een beetje doelloos rond omdat ik afleiding nodig heb. Mijn vriend is vanmorgen voor een tijdje naar zijn moeder gegaan om na te denken over onze relatie.
Wat een nare situatie! Dat het onverwachts zover heeft kunnen komen. Meisje, ik denk aan je en wens je kracht toe en een goede nachtrust.