Tnx meiden. Ik hoop dat ik vanacht een beetje slaap. Heb in geen weken meer goed geslapen. Weltruste en ik kijk wel wanneer ik hier weer ben.
Jeetje ik zie dat er weer een paar rode bij zijn gekomen! Ballen zeg! Ik ben vandaag naar de HA geweest en mag woensdag bloedprikken! Jeeeeh Ik ben benieuwd, maar eigenlijk heb ik er al bij neergelegd dat ik niet zwanger ben en dat me cyclus gewoon een beetje van streek is. Dat zei de HA eigenlijk ook! Dusss we wachten maar af.
Meiden ik ga slapen, heb oudejaarsavond en moet morgen weer werken. Voor als jullie er ook aan toe zijn, truste....
Ik ga ook lekker slapen. Moet morgen weer vroeg op om te werken! Meiden die morgeen gaan testen succes! Slaap lekker iedereen!
Goedenavond! Ik ga dalijk even op mijn gemakkie teruglezen @Hier: ik snap er geen kont van, nog steeds geen teken van ongi, maar ook nog geen positest. (vandaag kv test) Ik snap niks meer van mijn lichaam. Mijn tepels doen opeens zeer,echt vervelend zeer. Nog steeds spierwitte afscheiding en mijn doos lijkt compleet ingedroogt Dus,ik weet niet wat ik nu het beste kan doen... Zo,en nu ga ik even teruglezen,zie wel dat Zethu ook weer aanwezig is... sterkte meis...
Hey hey! Zie dat Timiris en vrouwtje hier rondwandelen? Hoi! Pf ik wou op iedereen reageren maar weet t niet meer, ben te moe...net een film gekeken waar ik helemaal verdrietig van ben: Revolutionary Road..pff zo zielig! Hebben we 2 jarigen morgen? Gefeliciteerd!
goedemorgen, ik weet dat ik eigenlijk morgen zou testen, maar kon het vandaag echt niet laten. helaas was de test weer hartstikke negatief. ik ga nu ook niet meer testen. ik wacht mijn ongi af en als die er na de vakantie nog niet is, dan bel ik de HA. en dit zeg ik allemaal weer heel stoer, dus voor hetzelfde geld gaan de plannen nog veranderen deze week! Timon gefeliciteerd! hoop dat je ook een mooie posi-test mag krijgen... testers: succes ermee!
Goedemorgen dames, Ben er weer eventjes... Had me voorgenomen, pas aan t eind van mijn cyclus me weer te melden, werd er helemaal gek van. Was 5 dagen over tijd en nog ongi geworden, zucht...maar goed...next time better. Hoe staat het hier? @Yootje: Moooooooi zo! Geen bloed geeft moed!!! Hou je sterk...sommigen testten na 1 week pas positief. xxx