NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ninoshka

Ninoshka Fanatiek lid

8 okt 2008
    1.394
    1
    0
    Docent
    Zuid-Holland
    Goeiemorgen!
    @Vrouwtje ja goed balen! In augustus worden we gewoon wél roze! ;)

@ Yootje, tjee wat frustrerend voor je! Ik hoop zo dat je over een paar dagen toch écht een positest in handen hebt meis! Ik duim nog steeds voor je!

@ hier, werd met koppijn wakker pffff. Hoop dat 't weg gaat trekken want het is niet te harden!

2. Vrouwtjexxx

Vrouwtjexxx Actief lid

16 jun 2009
    327
    0
    0
    NULL
    NULL
    @ Muurtje en Ninoska: Thx, ik ben sinds gisteren begonnen met het slikken van etos multi zwanger worden xx

3. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik heb niet getempt en getest. Ik weet niet precies wanneer mijn ei-sprong was want ik had al een paar dagen lichte kramp rondom mijn ei-sprong. Komt ws ook door de Clomid. Daarna heb ik regelmatig lichte kramp gehad dus kan innesteling zijn, maar zeker weten doe ik het niet.

Vandaag ook geen ongie dus ik heb geen idee waar dit naar toe gaat leiden. Hopelijk heb ik over een paar dagen of een positieve test of dat ik ongie wordt anders moet ik weer de gynae bellen om het op te wekken en daar zie ik tegenop want ik weet niet of dat met tabletten gebeurd of een injectie.

Nog 2 dagen wachten en dan ga ik weer testen.

4. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Goeiemorgen meiden!

Brrr balen Yootje van wéér die nega test! :(

En Ninos, hier een dansje voor jou: *roekatsjatsja weg hoofdpijn, weg weg weg! bimbamboemmm*

Hier: denk dat mn ongi onderweg is..heb echte echte ongi kramp dus dat zegt genoeg voor mij..

5. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    heitje, dat is jammer dat je ongi onderweg is.

wie is er eigenlijk in de race voor roze deze maand?

ik word best onzeker van de onduidelijkheid nu. er zal toch niets mis zijn, mischien heb ik niet eens een eisprong gehad?

6. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

goedemorgen Yootje,
    Als ik jou was zou ik de HA gewoon benaderen.. kan me voorstellen dat je nu niet meer weet waar je aan toe bent en de HA kan wellicht wat meer voor je betekenen.... geef hem gewoon een belletje en leg het uit!
    ***KNUF***

7. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Yootje,wij zitten in hetzelfde schuitje.
    Ook ik vraag me af of ik wel een eisprong heb gehad?
    En ik heb gister ook nog negatief getest. snap er geen hout van!

8. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    ik wacht nog ff met het bellen van de dokter....
    heb net een half uur lang flinke buikpijn gehad, kan dus zijn dat duivels alsnog vandaag doorbreken.....

9. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Heitje!!! die buikpijn is gewoon groeipijn....hoop ik:)
    *doet het duivel duvel op dansje*

Yootje Timiris wat een onzekerheid!!:( Hoop dat jullie heel snel weten waar jullie aan toe zijn.

Hier alles ok, flink aan de poets, ramen zemen, keuken soppen en moet de was nog doen.
    Ga dus snel weer verder;) tot laters!!

10. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    @ dag ik verhuis naar nod augustus...
    @yootje alles goed hier ben alleen een beetje gespannen wat er deze maand gebeurt.
    @zethu niet te geloven meid maar houdt moed ik hoop dat alles goed komt en indd de clomid kan een hele grote rol spelen zeker als je er al gevoelig voor bent ik ben daardoor heel erg sepri geworden en heb nu inmiddels andere medicatie namelijk menopur injectie's misschien is dat ook wat voor jullie maar dat is van latere zorg heeeeel veel sterkte en een knuf.

11. Timiris

Timiris Bekend lid

6 jul 2006
    739
    0
    0
    van alles met paarden
    Doetinchem
    Wat wordt hier ineens ontzettend weinig geplaatst joh?
    Ik zat me al voor te bereiden op vele tientallen pagina's erbij :p

12. ladypink

ladypink Fanatiek lid

3 jun 2007
    1.360
    0
    0
    ja in bijna 4 uren tijd 2 berichten das nie zo veel..

13. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ja..helaas komt ook aan Juli een einde :(:(:(
    Maar het is overal rustig merk ik...het is vakantietijd, mannetjes hebben vrij (alleen die van mij is tóch weer aan het werk gegaan vandaag...) én the sun is shining!
    Geef iedereen groot gelijk dat ze lekker eropuit zijn, hihi!
    Ben ook grotendeels andere dingen aan het doen, en af en toe kom ik hier ff kijken.
    En met andere dingen lees: broekloeren!! Haha nog geen ongi dus *klop klop klop af*
    Zit ook al een beetje mee te lallen in augustus trouwens...dat maakt de mogelijke overstap straks minder erg hopelijk ;)

Yootje en Timiris: ik leef met jullie mee! Vreselijk die onzekerheid!!! Volgens FF ben ik nu 2 dagen overtijd maar ik heb mn banner verzet..

14. Rapoenzel

Rapoenzel Fanatiek lid

9 aug 2007
    3.766
    0
    0
    Alphahulp
    Nijverdal
    Ongesteld geworden op 24 juli.... Dus kan op rood !

15. yootje

yootje Fanatiek lid

2 feb 2009
    4.864
    0
    36
    Vrouw
    belgië
    na de buikpijn van vanmiddag dacht ik dat de duivels wel door zouden breken, maar nog niets te bekennen, en de buikpijn is ook weg, alleen weer die steekjes rechtsonder de navel richting lies.

16. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    nou meiden wat een rust hier, mssn ik augustus meer bij te lezen, maar hier waren het maar 3 blz!
    yootje: wat balen weer nega, ik hoop dat je snel meer weet, want die onzekerheid is niets!
    pear en timirisl: voor jullie ook natuurlijk, hopelijk snel een posi test!
    rapoenzel: o nee, balen joh! hopelijk wordt augustus eindelijk eens jullie maand! Succes!
    heitje: nee hoor geen ongie onderweg!!

hier gelukkig een goede nacht gehad! scheelt een hoop, maar ik ben nog steeds MOE! maar goed...

17. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Hey Surf!
    Ja het is vreselijk rustig hier!
    Fijn dat je vannacht weer lekker geslapen hebt! Woehoee nog 8 daagjes! :D

Ongie is er nog niet! Ben ondertussen echt broekloerkampioen volgens mij! Het is wel ontzettend aan het rommelen in mn buik dus er moet toch wát gebeuren! Miss vanavond of morgen dan ongi!
    Of.......................................zucht.....................*hoooop het zooooooo*

18. BB10

BB10 Niet meer actief

Hee Rapoezel ik zag je ook al in augustus op de lijst staan. Gaan jullie er toch weer voor?

19. BB10

BB10 Niet meer actief

Oeiiii Heitje spannend!!!! Ik duim voor je meisje!

20. heitjekarweitje

heitjekarweitje VIP lid

14 jan 2009
    12.710
    2
    38
    Ik ga maar es beginnen aan mn fruitsalade, wordt echt een mega-bak!
    Vriendje is nog steeds aan het werk en komt pas rond kw over 7 thuis! *buik gaat: grwww grwww*

Eet ze iedereen! Of niemand...het is zo rustig haha...ow ik zie 5 leden nu online hier! Jeuj!

Deel Deze Pagina