goede 's avonds! d8 kom weer even spieken hier!! druk druk dus niet zoveel online de aatste tijd, maar denk wel aan jullie en duim me nog steeds blaren!!! 'k heb al bijna eelt
hey surf! Ja hier alles prima, alleen al dat gepies, zelfs snachts! heel voorzichtig begint die roze wolk te komen!! morgenmiddag MvM en dinsdag 18 augustus intake vk!! daarna spring ik helemaal op die roze wolk!!! en hoe is bij jullie??
hee maaikyb, jaa hier alles goed, nog een weekje tot nod... spannend, voel nu langzaamaan wel wat dingetjes... moe, spierpijnachtig gevoel onderin mn buik, af en toe gevoelige tepels... we gaan nu officieel aftellen hoor! wat heerlijk dat je nu lekker op je roze wolk zit, ga er lekker van genieten!
goeie nacht allemaal (al is er niemand meer ) hoe is het hier?? is er nog rose bij gekomen?? ik moet even klagen... ik ben nog steeds misselijk met vlagen. ik moet nog steeds veel naar de wc.. erge buikpijn...pijn/steken, ik weet niet precies wat ik voel.. ik eet bijna niks omdat het niet lekker is en ik krijg echt geen hap weg.. zelfs een toetje heb ik moeite mee.. ik vind ineens veel dingen stinken.. gister voelde ik me licht in me hoofd en begon ineens te huilen zonder reden en te shaken enz.. nadat ik over had gegeven was ik even op balkon gaan zitten.. daar begon ik te shaken en te huilen.. later toen ik weer naar binnen ging kreeg ik een knijptoetje van me schoonzus (aardbei van biba boerderij) om te kijken of ik dat binnen hield maar kreeg t met moeite op... zo'n klein pakje deed ik haast 3 kwartier over.. vandaag had ik echt nergens zin in en werd om de kleinste dingen kwaad... kreeg daardoor ruzie met me vriend.. sorry voor me geklaag maar ik weet echt niet waar dit allemaal vandaan komt..
@naliey: Klinkt als zw symptomen Misselijk, humeurig, extra gevoelige reuk... Cool, wanneer ga je testen?!?
naliey... is er geen kansje dat je zwanger bent?? want dit klinkt echt wel een beetje als zwanger... ik zou als ik jou was voor de zekerheid een testje doen morgenochtend... ik hoop natuurlijk ook dat het raak is... sterkte in ieder geval, want als je je zo voelt is niet fijn!!
nou viel een beetje tegen... het was echt een zootje in die winkel! ze hadden ook niets 2x hetzelfde volgens mij, het was enorm groot (zoals alles hier!), maar ik heb niet echt iets gevonden... wilde ook voor thijmen kijken maar dat was allemaal lelijk! hihi mssn dat ik volgende week als mn moeder hier is nog een keertje met haar ga kijken... zij kan altijd zo goed uit de enorme hopen troep leuke dingen halen... ik ga er zelf iig niet meer heen. de schoenenwinkel ben ik nog niet geweest, thijmen had het al gehad en ik meost ook nog naar de supermarkt, dus dat doen we wel weer een andere keer.
Da's jammer van die grote winkel, precies de reden waarom ik al jaren niet meer naar de H&M ging. Ik kan er nooit wat vinden. Hopelijk heeft je moeder meer mazzel Leuk dat je ouders je op komen zoeken trouwens!
ja dat is ook zo! ik ga alleen nog naar de HM als het 's ochtends is, want 's middags ligt altijd alles door elkaar... ja echt leuk dat mn ouders komen, ze blijven 10 dagen, dus das gezellig!
Op zich makkelijk als je dochter een paar maanden in het buitenland verblijft... Dan kun je op vakantie met gratis onderdak
ja idd! mn ouders vinden het wel handig, en wij hebben toch de ruimte... het is ook wel gezellig dat als ze maar 10 dagen hier zijn, dat ze dan bij ons logeren, anders moeten ze 's avonds terug naar het hotel en 's ochtends moet je weer afspreken, das onhandig... dus wordt gezellig!
ik wil liever niet testen... we hebben deze maand niet echt veel geklust, en aangezien ik volgens me gyn geen eisprong heb verwacht ik er niet teveel van.. tuurlijk hoop ik wel dat het toch raak is maar we wachten af...