goedemorgen! dacht even spieken wat er gisteravond gekletst is. KOSTE ME EEN UUR!!!! jeetje ben nu weer bij. om even op het klachten/kwalen lijstje terug te komen; hier opgeblazen gevoel, gevoelige borsten en steken in m'n tepels, vermoeid, hongerig. Heb wel wat in te vullen. mag zelfs mee doen met die van de K** mug Oh en bedankt voor de tips mbt het goed terug kunnen lezen waar ik gebleven ben. @Susan, hoe is het nu met de steken in de doos? Ik heb er wel eens last van de morgen na een klusavond, net alsof we dan wat te fanatiek geweest zijn. Voor de dames die mogen testen, good luck! We verwachten roze!
@ opa's en oma's: ik weet niet meer wie het gisteravond nog gezegd heeft, maar ik ben idd heel erg blij dat mijn oma nog thuis kan wonen. @ timon: waarschijnlijk lees je het niet meer,maar veel succes met je nieuwe baan. @ Ricmar: balen van je tempdaling. Had zo gehoopt dat je raak had. @ elegance: hee meid! hoe is het met jou? Lang niet meer gesproken. @ lievemama: ik blijf er toch bij om voor te testen je langste aan te houden. Voor het begin van het klussen natuurlijk je kortste @ arka: het kan, ik zou het nog een paar dagen afwachten. @ BEG: ik vermoed dat ik tot nu toe niets heb gevoeld, maar wellicht dat het met de Clomid anders gaat worden Nog maar 2 tabletjes provera :d @ chelle: succes met het verleiden van je mannetje. Ik hoop voorje dat je vanaaf meer succes ermee hebt. @ bollemieke: gelukkig een korte cyclus. Wel balen van je duiveltekenen. Maar wel lekker dat je dan aan het eind van de maand weer kan aansluiten. @ sebratje: Ja we hebben gisteravond behoorlijk zitten kletsen hier. Ik was regelmatig de draad kwijt. @ testers van vandaag: waar zitten jullie? We willen roze!
hey hebben jullie dat tijdstip ook za raar staan? viel me net ineens op nu ik even m'n typfouten er uit wou halen, werd gewoon wartaal haha
Goeiemorgen dames! Ik heb even mijn banner aangepast... Op een of andere manier gaf ie aan dat ik vandaag zou ovuleren? Maar aangezien dat gisteren mijn ovutest nog negatief was (heb wel al ruim een dag steekjes enzo) zal ie vandaag nog niet springen, mijn ei. Ik hoop um iig snel te vinden... is toch altijd een "hoera!" moment hahaha! Liefs cyntje78
@ sebratje: mijn tijd staat goed. Waarschijnlijk heb jij dat in je profiel niet aangepast? Ik weet alleen ff niet meer waar het moet. Ik zal zo voor je kijken. @ BEG: ik had atwt ook opstaan, maar ben nu al weer kwijt wat er gebeurd is. haha. Ik vergeet die namen ook, altijd. heerlijk dat geheugen van me
De steken daar beneden zijn er (nog) niet weer. @ elegance op die manier zouik idd ook best mijn ei hebben gemist. Mijn kalender rekent uit wanneer mijn ei komt nav. al mijn cylussen en die zei ook maandags dus heb ik deze banner daar ook op gezet. We zien het vanzelf. Heb nog niet echt een regel in mijn cylus steeds een ander aantal dagen vandaar. We zijn het wel maandag of toch zaterdag
zo, heb al de hele ochtend alle ramen open staan, zodat het lekker doortocht hier in huis alleen staat er nu wel een vrachtwagen voor de deur te draaien, stinkzooi, nieuwbouw is leuk, maar dat er nog zoveel mensen moeten verhuizen/ verbouwen, is toch wel jammer
nou tis gelukt dames. ik ga maar eens aan de was en de boel even stofzuigen. kom vanmiddag wel weer even spieken wanneer de kleine slaapt
@ sebratje: zo verzet je de tijdsweergave: gebruikersinstellingen instellingen & opties opties wijzigen datum- & tijdopties Tijdzone op GMT +1:00 uur) @ BEG: ja dat is idd minder, maar als alles klaar en ingehuisd is lijkt me het veel fijner
Ik heb hier zo'n trekkerig gevoel in de liesstreek nie normaal ,ooit iemand er last van had ? Groetjes Mieke