ze kreeg dit door terwijl ze zat te kletsen met mij aan de telefoon. dus waarschijnlijk de datum dat ik ga bevallen. ben en blijf ik nu zwanger is mijn uitgerekende datum tien april
Pearl hopelijk vrijdag een knaltest! Mamatje, heeft die vriendin dan een gave ofzoiets? Hoop voor je dat ze gelijk heeft! En kan je uitkijken naar 10 april!
Hey meiden hoe ist hier? Ik dacht dat we hadden afgesproken dat jullie me gezelschap zouden komen houden in de maart mama's???????? Waar blijft al dat roze????? Hier wat hcg: HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG HCG
Er is idd niet zo heel veel roze he... Ik wil wel wat van die hCG van jou!! Maar denk dat ik dan net in april al zit, of zo net op de rand eind maart - begin april ofzo. Maar vrees dat ik naar NOD september moet als ik pas volgende week ongi zou worden. En dan is het een juni baby!
10 april zal de datum wezen voor ons! Maar ik droom al maanden van 17 april dus waarschijnlijk een week later . Net bericht gehad van de belasting krijg 2100 euro terug
HET is roze maar ik ben er erg onzeker over! Al was de echo van vorige week goed.. Nog een paar daaagjes wachten dan verwacht ik (naar wat ik voel e.d.) het van de daken te kunnen schreeuwen
nov 08 was ik gestopt met de pil en tot eind maart met condooms omdat vriendlief er nog niet klaar voor was en eind maart gaf hij aan er wel klaar voor te zijn. gelijk 1e ronde april zwanger geraakt. helaas werd het een vroege miskraam. daar na 2e ronde gewone cyclus en 3e ronde juni mijn ei gehad en dus zwanger!!!!!
he sjan, nog ff 2 dagen wachten en dan weer testen!!! meiden ik ga voor t eten zorgen. fijne avond!!!!
Ja dan was het idd snel raak Gelukzak Als ik volgende week nie ongi word, dan koop ik 10 aug nieuwe testen als we terugkomen uit vakantie, en dan test ik 11 augustus 's ochtends! Heb nu geen testen meer in huis, enja, als FF gelijk heeft dan moet ik volgende week pas ongi worden. En aangezien we toen al bijna een week niet geklust hadden vind ik het wat gek om al eerder te testen. En zit dan toch in Malta en dan denk ik er liever niet aan Hoop gewoon dat ik niet de hele vakantie ongi ben...