NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    ik heb de gyn gesproken en ze zegt dat ook al wordt hij na 5 min posi (had erbij gezegd dat bij de alle andere testen dus vorige cyclus enz dat de testen daar na 5 min nog wit waren) dus zij zegt van ik weet bijna 100% zeker uit dit verhaal dat je gewoon zw bent...maar ik moet vanaaf de test bij moeders voor moeders afwachten en als het dan nog twijfelachtig is dat ik dan de afspraak voor de echo af moet wachten...

maar gister gebeurde er wel iets raars hier in huis...
    mijn ventje kan communiceren met mijn en zijn opa...
    (mag ik eigenlijk niet door vertellen maar mss kunnen jullie me helpen)
    gister probeerde hij t weer maar hij hoorde ze niet..
    op een gegeven moment met reclame zagen we echt veel baby's daarna het programma dat we keken zagen we ook een aantal x baby's, maar ik weet niet of het een hint was of gewoon toeval..
    daarna met yatzee hadden we ook een aantal dingen die erg toevallig waren... bv dat mijn ventje yatzee gooide met 2en (zijn geluks getal) en er waren nog een aantal dingen maar weet het zo niet meer...
    maar we weten dus niet zeker of het toeval is of echt een hint van dat ik wel zw ben..
    op een gegeven moment zei ik in me hoofd tegen onze opa's van laat Sabi blaffen of grommen ofzo...en uit t niets begon hij te grommen...dus wel veel dingen die er gebeurde maar ik weet niet of het echt een hint was..

argh ik word gek van die onzekerheid..

2. BB10

BB10 Niet meer actief

Yootje, balen meis maar lekker op vakantie en genieten van al het lekkers en elkaar!

Timiris, beterschap meissie, pas op dat je zelf niet uitdroogt he!

Naliey, ik begrijp dat je onzeker wordt door die vage testen. Maar maak je nog niet ongerust het kan dat je langzaam hcg aanmaakt. Ik had deze maand ook zo'n vage streep maar werd wel gewoon ongi. Hoelang geleden had jij je ei? Weet je wanneer je NOD is of zou zijn geweest? Als je daar al over heen zit zou ik me niet te veel zorgen maken hoor. En anders gewoon ff bellen.

Mariska, hè jammer meissie ik had het zo voor je gehoopt. Wel gezellig dat je naar augustus komt!

(ik sluip weer snel terug naar augustus)

3. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik weet dus niet wanneer me ei was...
    volgens de gyn heb ik sinds me mk geen eisprong meer..
    en ik ging altijd uit van een cyclus van 30 dagen dus dan zou ik nu 4 dagen overtijd zijn...
    alleen weet ik niet hoelang me cyclus is aangezien ik de laatste tijd veel overtijd was..
    maar de gyn zei net wel van dat ik nu gewoon uit moet gaan van posi en vanavond de test af moet wachten en dan de echo af moet wachten..
    want als hij na 5 min verkleurd wil het nog niet zeggen dat het nega is...
    want deze test heb ik vaker gebruikt bij andere cyclussen en toen bleef hij ook na een uur nog wit..
    en nu binnen een kwartier begon hij te verkleuren maar wel heeeeeel langzaam..

4. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden, niet veel tijd... sorry! Het hartje klopt, flink gegroeid en loopt allemaal op schema :) Wel een weekje teruggezet voorlopig, het was moeilijk te meten. In m'n album staat de foto! Dikke kus en tot straks! xxx

5. Angel79

Angel79 VIP lid

14 jan 2006
    5.090
    0
    0
    Lekker mama zijn
    Limburg
    Maris & Yootje wat ontzettend klote!!!:(

Timiris heel veel sterkte!!! Helpen de zetpillen je kleine meid een beetje???

Naliey no worry's;) komt helemaal goed!!

Zo ik heb me bij elkaar geraapt en ga me nu melden in augustus *slikker de slik*:)

6. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik hoop t want maakte me echt zorgen omdat er in de bijsluiter staat dat je na 5 min niet meer mag kijken...
    en de gyn zegt dat het niet zoveel uitmaakt..

7. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Naliey, je bent vast zwanger anders verschijnt die lijn er niet.
    Hier komen de lijnen ook niet meteen zichtbaar er op, dat duurt ook even, maar vandaag is deze al duidelijker dan gisteren.
    Moed houden meid, het komt vast goed.

8. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    dit las ik net op internet...

Ook als de testlijn maar heel licht van kleur is, is de uitslag positief. Als er geen hCG in je urine aanwezig is, kan de testlijn echt niet ontstaan.
    ben al een beetje meer gerustgesteld maar nog niet helemaal..

9. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Zie nou maar!

10. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    gister was hij al niet duidelijk (je kon m wel goed zien maar hij was licht) en nu is hij iets lichter dan die van gister...
    deze is wel moeilijk om te zien maar er zit echt een streep alleen is hij er pas na 5 min opgekomen...
    (weet niet hoelang het ongeveer heeft geduurt, maar volgens mij wel binnen een kwartier)

11. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    dit las ik ook net...

Als je na bijvoorbeeld een half uur toch een tweede lijntje ziet verschijnen, zou dit kunnen betekenen dat je toch zwanger bent, maar er nog niet zoveel hCG in je urine aanwezig is. Ga niet uit van deze uitslag als 100% positief, maar houdt het op een "misschien" totdat je 1 of 2 dagen later een duidelijke positieve test hebt. Het is zo vroeg in de zwangerschap ook nog zo kwetsbaar en kan het zijn dat de zwangerschap niet doorzet en te toch "ongesteld" wordt.

12. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Ik heb ook nog geen hele duidelijke testen, (ook lichte lijnen)maar weter zeker dat het zo is aan de klachten die ik herken uit mijn vorige zwangerschappen.

13. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land

Tja en dat komt mij dan weer héél bekend voor...:x

14. Dag

Dag VIP lid

2 aug 2007
    7.270
    0
    0
    Secretaresse
    Midden van het land
    maar Nailey waarom niet even anar de HA die kan je twijfel wegnemen en een bloedtest doen!

15. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik heb ook veel symptomen...
    maar omdat we deze maand eigenlijk helemaal niet goed geklust hadden lette ik ook niet op de symptomen...ik d8 het zal wel een griepje zijn ofzo...
    dus de symptomen kunnen ook niet tussen me oren zitten...

16. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Dat laatste is vorige maand bij mij waarschijnlijk zo geweest.
    Misschien zaterdag nog eens testen meid. Even twee dagen wachten, als je hcg aan maakt zou dit zaterdag een wat donkere lijn moeten geven.

17. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    onze ha boeit het niet veel dat we een kinderwens hebben...
    en de gyn wil geen bloedtest doen omdat een gewone test betrouwbaarder is dan een bloedtest..

18. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Maar wachten is niet leuk, dat weet ik ook wel.
    Moet het zelf ook, hihi.

19. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    maar nog even een ander vraagje..
    straks komt er een vrouw van moeders voor moeders..
    en ik ben vergeten te vragen of ze ochtend urine nodig heeft of "vers"..
    weet iemand dit??

20. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Delft
    ik heb 22 maanden in onzekerheid gezeten (tenminste per maand werd het erger zeg maar) of we wel ooit zwanger raken (dit is ronde 22) ik denk als je eenmaal zw bent dan weet je t ook gelijk...
    maar toch niet :( nu zit ik alsnog in onzekerheid..

Deel Deze Pagina