Hey meiden, kom weer even langswippen. Alles goed hier? Jammer nog geen roze... Ik ga nu poetsen bij mijn pa, ik zie jullie straks weer! Dikke kus Sue
ik keek gewoon uit naar vanavond even tijd voor mezelf, buiten zijn en valt dat weg en ben er even slechtgezind van!
bah kan me nergens toe zetten. Ben de boel maar even aan het verkennen hiero, kijken wat de makkelijkste instellingen zijn qua gebruik. heb nou nieuwste eerst maar moet ik elke keer weer naar benden scrollen, ook nog niet zo handig dus. zag trouwens dat juni toch nog best wel roze is. leuk hoor. voor alle aanstaande mama's gefeliciteerd!
ja morgen weer werken. normaal werk ik alleen de do avond en de zaterdag maar ivm de schoolvakanties moet ik nou wat extra werken. de rest ben ik thuismama en huisvrouw bevalt goed hoor.
pfff, ben bezig met strijkwas, maar kan me er niet echt toe zetten. 3 overhemden gehad en toen werd het al te heet. Dit is ook geen weer om wat te doen...
niet dat ik me nu beter tot de was kan zetten hoor haha. mijn dochter zit in de baldadige fase dus loop de halve morgen al achter haar aan en dat gata niet samen met wassen en stofzuigen. ze verbouwt de hele woonkamer hihi
was net de was aan het ophangen en de zon was niet zo fel maar hij brandde toch wel al behoorlijk op mijn rug!
chelle vraagje, wat houdt die regel onder je handtekening precies in? zijn dat voorspellingen? sorry ben erg nieuwsgierig