vanavond komt moeders voor moeders... die neemt een test af... en vanmorgen heb ik er zelf nog 1 gedaan, maar die is echt twijfelachtig... je ziet wel een heel licht streepje, nog lichter dan gister.. en hij kwam pas na 5 min... gelijk de gyn gebeld en die zei dat je niet moet kijken na de 5 min... want alleen als je zw bent heb je hCG dus dan alleen kan de test kleuren...of het nou binnen 5 min of binnen een uur is dat maakt niks uit.. en bij me vorige cyclus toen ik niet zw was werd dezelfde test ook niet posi en nu wel 2x alleen na 5 min... vanavond afwachten en daarna de echo afwachten..
Oh Naliey wat leuk! Over dat stil: ik ben niet op vakantie maar op mn werk (vakantiejob) En moet nog vanalles doen maar F5 ondertussen wel
@ Naliey, Cool al 2 positieve testjes! Goed zo.. Hoe wazig ook. hihi. Komt MvM vanaaf al? Zow die laten er ook geen gras over groeien... Serieus... ehm... dat testje zou minder snel positief uitslaan dan die van de kv... dus eh...ik hoop dat ie bij jou wel uitslaat! Laat je t ons weten?!? KNUFF!!
Mijn mannetje was vanmorgen terleurgesteld dat ik niet getest had. Ik meldde dat ik dat morgen ga doen omdat dat gezegd werd door gynae. En ze zijn al duur genoeg die testen. Ik heb nu die van CB gekocht. Niet de digi, maar de normale met 2 tests erin. Ben nu wel moe maar dat komt ook omdat ik voor mijn doen vroeg wakker was en ik net een tijdje in de zon had gestaan omdat ik mijn man moest helpen. Straks even boodschappen doen en eten en dan ga ik denk ik even een tukkie doen. Ik hoop dat ik morgen nou wel posi test anders moet ik zh weer bellen en verder gaan kijken waarom ik nega test en ongie niet komt. Bah, wat een onzekerheid allemaal.
ze wilde gister al komen... ik zo ik vertel t vanaaf pas aan me ventje je mag wel komen maar dan zo laat mogelijk... toen zei ze van ik denk dat jullie vanavond willen vieren dus dan kom ik morgen wel ofzo.. ik zo is goed en dan het liefst 's avonds als me ventje ook thuis is.. maar ik ben wel bang dat hij nega is dan.. terwijl ik zelf al 2 posi heb... maar ik laat de 2 posi wel aan haar zien
als ik op gebruikersinstellingen kijk bij mijn abbonementen dan zie je staan hoeveel reacties & hoeveel x bekeken... we zijn heel populair!!!
Was er uit gegooit... door mijn comp... zucht! Nou, Naliey ik hoop gewoon dat de test vanaaf positief is! En anders moet ze volgende week maar terug komen. Want dan is ie zeker positief! Vind het raar dat ze al zo snel komt... bij mij wilde ze echt pas in week 5 komen. en niet eerder... bizar he?
maar goed dat even terzijde haha! Nailey je moet je niet zo druk maken hoor! die test is zometeen positief en als je gwoon je eigen testjes laat zien komt het vast goed en mocht hij negatief zijn van MvM dan komen ze toch een weekje later weer testen... KOMT ECHT GOED MEISSIE!!!!
Nog 20 minuutjes en dan zit mijn werkdag er ook weer op! gelukkig!!! is echt heeel stil op kantoor... vanaaf lekker even de stad in met manlief! gezellig!