NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. naliey

naliey VIP lid

25 mei 2008
    6.701
    0
    36
    Vrouw
    Een lieve moeder en vrouw zijn en zo nu en dan tek
    Delft
    waar is iedereen :(

2. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    we zitten met een paar in aug, kom anders daar ook even heen... (niet op de lijst natuurlijk, maar om hcg te strooien bv.. hihi)

3. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hey Meiden,

Wederom nega getest dus zh weer gebeld. Ik word teruggebeld. Mijn borsten?tepels doen nu echt zeer dus ik denk dat ik wel ongie ga worden alleen de vraag wanneer. Best balen dat het zo lang duurt, maar misschien kom ik nu sneller voor de iui in aanmerking. Hoe langer het duurt hoe sneller we iui kunnen toepassen hoop ik. Ach , voor nu wacht ik totdat ik teruggebeld wordt.

4. Manimoo

Manimoo Lid

27 jun 2009
    41
    0
    0
    NULL
    NULL
    oow dames is ben ook bijna bij mijn NOD
    NOg geen sein van de duivels...
    Alleen niet op de juiste dagen geklust ben ik bang
    Dus verwacht er niet veel van, maar moest het ff kwijt

5. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Hoi dames,

Naliey, Wat balen dat je nu nog in onzekerheid zit met die vage testjes.....hopelijk gaat ie snel vet positief worden voor je!!

En hoest met tante??

Nou hier gaat het ook spannend worden bij mij....
    Hoop dat ik ook snel een vette positieve test in me handen heb.

Had eerst met 2 v 5 getest ook een licht roze streepje, dag later met ochtendurine weer bijna niets te zien....maar vanmorgen met cb ook een licht streepje binnen de testtijd. Alleen is ie weer niet breed te zien zeg maar.... dus misschien te weinig HCG nog....(ja weet het ben een testverslaafde hahahaha)
    Gisterenavond viel echt het drinken en een stroopwafel mega verkeerd, was kotsmisselijk net alsof de smaak onwijs versterkt was. Me borsten doen ook zeer en zijn voller en uit 1 tepel komt er weer vocht uit. (licht wit) OOk weer onwijs moe en vele pukkeltjes in me gezicht en mijn moodswings zijn ook al weer op komen dagen. Snel emo enzo.
    Hoorde van me moeder dat me nicht zwanger is, was zo blij voor haar dat ik er ook emo van werd....zou leuk zijn als we samen lopen met zwanger zijn....

6. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    en o,ja meestal met een naderende ongie heb ik al een paar dagen van te voren last van krampen in me rug.....nu nog niet gevoeld!!

7. wendysunny

wendysunny VIP lid

24 jun 2009
    5.789
    0
    0
    super naliey gefeliciteerd meid

8. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Vandaag een kruidvat 2v5 en dik negatief :(

9. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    Wat is het rustig hier!!!!

10. BB10

BB10 Niet meer actief

Jeetje balen Sammie.

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Sammie: *Knuffel!* Geen bloed geeft moed meis :)

@mamatje: Klinkt goed allemaal :D

@Pearl: Hoop dat je snel zekerheid krijgt meid!

12. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Nou, zh heeft teruggebeld. Ik hoef pas de 17e te komen omdat ik dan al een afspraak heb. Als ik vanaf de 13e ongie wordt moet ik meteen zh bellen voor start iui. Dan hoop ik dat de ongie nog even wegblijft. Anders moet ik weer een maand ofzo wachten. Maar toch is het balen dat je nog steeds geen zekerheid heb. Ik ga nu ook niet meer testen. Vind het wel goed zo.

13. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    sammie echt balen zeg voor je!!
    pffff Ik EIS een dikke vette streep!! Ik word die vage strepen zat!! Hier nog steeds geen rugkrampen of zo. Meestal heb ik die zelfs 6 dagen van te voren of zo...
    Wat ik alleen zo vaag vind dat die van kruidvat 2v5 eerst licht roze was en een dag later niet....bij mij blijft ie anders helemaal spierwit. Misschien is de innesteling al weer niet goed gegaan...maar ja dan had ik al moeten vloeien denk ik en zou me temp al lager moeten zijn....Ik wil slapen en over een week wakker worden met een vette positieve test hahaha

14. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    pearl geen bloedtest??

15. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Hey meiden! Naliey, ik had met mvm pas op 5w een tweede streep. Die testen (blauw met wit) zijn heel ongevoelig en je moet echt al wel even n dikke week overtijd zijn voor ze posi aangeven. Echt maak je geen zorgen over die stomme test, was gewoon veelste vroeg. xxx

16. Suekes

Suekes Fanatiek lid

26 feb 2009
    3.011
    0
    36
    Tele Agent bij Teleperformance
    Tilburg
    Wow morgen alweer augustus! xxx

17. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Nee, het kan zijn dat door die baarmoederfoto mijn cyclus van slag is. Dus mocht ik tegen die tijd geen ongie hebben dan zullen ze gaan ingrijpen. Maar het verbaasd mij niet als hij een dezer dagen te voorschijn komt. Had vanmiddag al wat krampen in mijn buik en de pukkels komen ook weer in getale opzetten.

18. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    sammie en pearl balen hoor weer nega!

ik hoop voor je pearl dat je ongie in ieder geval tot de 13e wacht (of natuurlijk 8 maanden!)

@mamatje: spannend joh, klinkt veelbelovend!

@tante: heb je vandaag al weer opnieuw getest, vandaag toch ofiiciele testdag??

@naliey: is je streepje al duidelijker?? ik hoop het zo!

@hier: was vroeg wakker, tihjmen wilde om half 7 niet meer slapen... ga er zo nog wel even in (hij ligt nl alweer te ronken)
    en ik heb toch een mooie pendel van leeuw:
    NU ZWANGER, 1 jongen, volgende week POSI test, ik hoop het zo!!

19. Ook ik kan weer op rood. We gaan nu voor Augustus...

20. mamatje77

mamatje77 Fanatiek lid

14 aug 2008
    3.050
    1
    0
    hoi dames de hoop zakt al weer dat het weleens goed kon blijven gaan, had zo n vroegtest gedaan van testpoint en die zou al vet positief moeten zijn, was negatief. aangezien die van 2v5 eerst vaag was zal de innestelìng wel weer niet goed gegaan zijn...heb alleen nog geen tekenen van ongie ofzo...

Deel Deze Pagina