jha ik heb idd ook die blauw witte... de ene (met ochtendurine) was ook heel licht net als de 2 testen van mezelf...en de andere (avondurine) was blanco op de plek van de 2e streep... volgende week moet ik nog een x testen met die blauw witte..
heb niet meer getest... heb nu 3 lichte en 1 blanco... volgende week moet ik weer testen... ik kan je wel zeggen dat ik erg moe ben de laatste paar dagen.. daar vroeg ze ook nog naar of ik erg moe ben... dus vandaar dat ze toch denkt dat het posi is maar nog een twijfelposi..
nee niet meer getest Morgen is de officiele NOD dag, dacht dat het vandaag was maar goed morgen is het pas zaterdag.. En we zien wel, ga nergen smeer van uit. Ik duik op de bank zwaar kapot bah.. Tot morgen
Nou,mijn laatste officiele Juli berichtje dan maar.Mijn NOD is al even voorbij,dus ik ga ook doorschuiven naar augustus,met veel onezekerheid maar goede hoop!
balen tante en naliey, die vage testen is echt niet fijn!!! ik hoop zo dat ze snel vetter posi worden! succes morgen tante! en naliey, sterkte met wachten meis!
Naliey, Gefeliciteerd meid.. Hoop dat je eeen knallende streep krijgt volgende week... Ik duim voor je. meid. Heb je verdiend.
Hey meiden, Erg rustig gebleven hier... Voor de twijfeldames: *Leeuwtje doet het 'allemaal-snel-een-posi-test' dansje!*
En Hoppa na drie wellis waar vage testen de duivels op visite! Ach had ook helemaal niet anders verwacht! 1 ding weet ik heel erg zeker, voor mij never nooit weer een zwangerschapstest dit is de zoveelste keer dat er wel iets komt te staan en ik toch ongi word! Maandag beginnen met Clomid 50 mg. Gaan met die bannaan.
oooooow Tante, tis niet waar!!! maar ze had toch gezien op de echo dat het er goed uit zag! is het alsnog fout gegaan!!! oooow wat erg voor je!! blij gemaakt met een dode mus! vreselijk! nu moet je toch nog aan de clomid 50 beginnen, hopelijk slaat het aan en krijg je een geweldig ei in augustus! sterkte meid, met deze tegenvaller!!
Ach ja het is en tegenvaler maar die hebben we vaker gehad. Baal wel maar ja is niet anders. WE zien wel.
@Tante: *Hele dikke knuffel!* In augustus is het vast weer raak en beval je negen maanden later van een prachtig kindje!
ik ga op bed, daar was ik mee bezig voor ik naar de wc ging! ff een paar dagen genieten. En dan weer beginnen met de ziekenhuisbezoeke BLUH.. Trusse
@tante wat K*ote K*lote wat vreselijk meid grgrgrg vind het echt erg. Hou je taai en knuff van mij. En hopelijk slaat de clomit snel aan en ben je snel zwanger. Groetjes Lynette
thnx meiden... iedereen zegt dat ik gewoon zwanger ben, dus ik hoop dat iedereen gelijk heeft ik kan niet wachten tot donderdag...