NOD Juli 2009

Discussie in 'NOD forum' gestart door blackeyedgirl, 6 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Miza

Miza Fanatiek lid

24 jun 2006
    1.801
    1
    0
    Tante, dikke knuffel meid.

Nailey, ik zit in hetzelfde schuitje. Vrijdag een test gedaan die bijna hagelwit was. Gisteren twee verschillende testen gedaan en allebei weer licht positief. Ik ga dinsdag of donderdag weer een testje wagen.

Nu net wakker geworden, om dat ik hoge nood had. Ik ben dan meteen over mijn slaap heen, heel irritant, haha.

2. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ik hier nog steeds niet ongie. Heel vaag.

3. Meisje89

Meisje89 VIP lid

9 jun 2009
    7.154
    1.394
    113
    Vrouw
    België
    Hier ook nog geen ongi te bespeuren! Wel al meer als een week zo wat steken links en rechts. Moest het van mn ei zijn dan zou het maar paar dagen zijn. Als ik me goed herinner!

4. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    jeetje zeg wat duurt t bij jou lang dat de ongi komt of een posi test.
    heb je een regelmatige cyclus? heb je de gyn al gebeld?

5. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Gynaecoloog is op de hoogte. Hoefde niet eerder te komen dan de 17e. Ze zat helemaal vol door vakantieperiode. Ik ga straks nog even bij Kruidvat de testen kopen om nog maals te testen. Maar ik denk dat het dan nog nega zal zijn. Echt heel vaag.

6. Lisil

Lisil VIP lid

19 apr 2009
    9.313
    0
    0
    vertel vertel toe aan een nieuwe banner???????????????

7. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Hoi Dames,
    Ik zit inmiddels op dag 69 van mijn cyclus en ik heb er vandaag weer een predictor tegen aan gegooit maar je raad het al negatief!

Ik word het zo zat 3 x ongi in 8 maanden tijd klopt voor geen meter en eerst een vrij goed terug komende cylcus en nu ineens weer zo lang....

8. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    @Done: Tijd voor de HA?

9. Done

Done Fanatiek lid

5 jan 2009
    2.634
    0
    0
    Huismoeder
    Voor ene paar weken terug had ik gebelt en die zei vrolijk kom maar in september terug als je dan nog niks hebt kijken we wel ff...

Denk dat ik deze week toch nog maar een keertje ga

10. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    lekker slome HA dan, zooooo lang wachten is toch niet menselijk! ik zou gewoon nog een keertje gaan!

11. Leeuwtje83

Leeuwtje83 VIP lid

8 mei 2008
    9.079
    313
    83
    Vrouw
    Software Engineer
    Nieuw-Zeeland
    Of een andere HA zoeken voor een second opinion!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Done, zou gewoon nogmaals bellen hoor....

Sorry dat ik hier zomaar inbreek :)

Maar altijd als ik zoiets lees krijg ik kriebels...word er zo kwaad van dat HA en gyn je niet gewoon direct helpen..

Ben je altijd ongeregeld geweest? Is het zomaar gekomen? Heb je ook andere dingen die je opvallen die vreemd zijn..zoals moodswings haargroei op plaatsen waar het niet hoort...haaruitval op je hoofd...veel gewicht aankomen in korte tijd? Hoe is je ongi als je al eens ongi was? Heftig en kort of bruinverlies en wat rood en best wel lang? Heb je ook wel eens pijn in je buik op de plekken waar je eierstokken zitten?

oh en weet je of je een eisprong hebt dmv temp of ovutesten?

Groetjes,
    Miranda

13. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Hier ook nog steeds niet ongie. Ach het went wel haha.

14. Susan27

Susan27 VIP lid

14 jan 2009
    8.419
    0
    0
    Hallo dames hier ook weer terug van vakantie.
    Na 52 dagen eindelijk ongi geworden dus ik ga me maar eens melden in augustus.
    Zag net de juli lijst en deze is verschrikkelijk rood jammer dames.

15. P26

P26 Niet meer actief

Hallo allemaal, alweer een tijdje geleden. Het is veel te veel om bij te lezen. Ik ben op 27 juli ongesteld geworden. We gaan nu voor een 2e ronde IUI. Heb woensdag mijn eerste inw. echo hiervoor gehad. Wanneer bij deze IUI het semenonderzoek weer onder de 1 miljoen zit, gaan we waarschijnlijk gelijk over op IVF.
    Ik hoop toch echt niet dat het zover moet komen.

Maar goed, eerst deze IUI, het moet gewoon goed gaan. Ik ga nu door naar Augustus. Iedereen heel veel succes en blijf elkaar steunen in de goede en slechte tijden.

16. Pearl29

Pearl29 Fanatiek lid

28 mei 2007
    1.031
    0
    0
    Ben precies vandaag ongie geworden. En precies op de dag dat ik mag bellen voor de follikelmeting. Jeee. A.s. maandag voordat ik naar de gynae ga eerst snel een meting en dan gesprek. Poeh. Wat een spanning was het. Dus op naar september, want ik sla augustus over. Nu nog even bekijken wat mijn lengte cyclus nu was.

Deel Deze Pagina