Daarom nana, we gaan nergens van uit. Heb inmiddels al 3 keer moeten wegklikken omdat er een collega langsliep. Jammer dat het dan nog in je taakbalk zichtbaar blijft dat je in NOD zit maar ja zolang ze niet weten wat het inhoud is het oke
@susan, inderdaad hoeft er maar 1 te zijn. Gezien het feit dat ullie een pauze zouden doen kan het ook een positief effect hebben gehad he. Ik zal voor je duimen. spannend hoor.
We gaan eten hier. Wendysunny: kom na het eten direct naar je toe. Is Pieter al wakker of ligt hij nog lekker te slapen.
ja als we zelf willen dan nog iets vaker, of zelfs meerdere keren per dag, maar dat laatste gebeurt niet vaak hihi
@BEG: Jaloers! Zit heir op m'n werk naar het zonnetje te kijken en alle mensen die lekker buiten zitten (kijkt uit op een park) . Maar vrijdag is gelukkig alweer de laatste dag voor m'n vakantie
@ susan: pieter slaapt nog lag er half 12 in.... maak hem straks wel wakker als jij er bent laat je weten als je komt???
wij klussen 2 a 3 x per week niet zo vaak dus.... maar wie weet vind dat het wel leuk moet blijven en niet alleen om zwanger te worden, maar misschien reageer ik wel anders als het ang gaat duren --------------------------
nana33 fijn da je bijna vakantie hebt.. heb je nog plannen? wij gana nog een weekje in nl kamperen... verder niet dit jaar
Hoi Juli-meiden! Ik kom me ook hier melden...na 3 dagen overtijd tóch ongi geworden net Voelde het al aankomen vanmorgen en net na het sporten was het foute boel... Jammer maar het mocht niet zo wezen voor mij vorige maand... Nu maar aan de ovu-testen want ei-krampjes is dus niet altijd gelijk een eitje bij mij, dat blijkt maar! En dus ook verkeerd geklust...