wij deden het al, maar nu vind hij dat er geen excuus meer is voor ons vrouwen die zwanger willen worden
ja, omdat wij alf aug. op vakantie gaan, had ik zoiets van dalijk ben ik zwanger deze maand (dan ben ik 8 weken als ik op vak ga)en misschien ben ik wel kotsmisselijk, doodmoe enz terwijl ik met een ander stel en mijn gezin lekker in italie zit, en natuurlijk de lekkere wijn moet overslaan.. Maar nu denk ik weer, ach bij mijn zoontje ben ik ook niet misselijk geweest,en als ik dan moe ben, nou ja het is toch een relax vakantie, dan is eigenlijk alleen de wijn jammer, en als dat dan alles is...pffff ik weet het niet hoor
goh blink, wij hebben beslist ons daar niks van aan te trekken. Ik zou dolgelukkig zijn mocht ik nu zwanger blijken ook al kan zal ik dan zelfs nog geen eerste echo gehad hebben voor we vertrekken. Maar het zou toch ontzettend romantisch zijn. Volg je gevoel zou ik zeggen
Hoi allemaal, Hoe is het met de dames die vandaag hun NOD hebben? Hopelijk komen er veel dames op roze te staan. Veel succes allemaal, met afwachten, klussen of testen.
ik weet het nog steeds niet zeker,, mijn testen waren afgelopen 4 dagen erg ligt heb vandaag niet getest.. Weet zeker dat ik vandaag mijn nod is.. maar der is nog niks gelukkig.. dokter heeft 16 dagen terug een ei gezien die bijna ging knappen..
goed zo bink, mee in de juli trein/hello kitty auto Weet zeker dat het een goede keus is, alleen al voor het klusplezier hihihi
Ja het is buiten nog beter vertoeven dan binnen. GTST kijk ik anders morgenvroeg wel weer ff. Heb het trouwens heel lang niet gezien, sinds kort volg ik het weer een beetje. Kan er ook zo weer in komen ,grappig he