kijk niet naar onderweg atwt wil ik wel vaker zien, maar het is of te laat op tv, of ik ben dan nog niet thuis. van de zomer komt het hopelijk weer op de tijd van rtl boulevard hihi
Onderweg volg ik ook niet meer. Toen ik zelf nog naar school ging (als student) en nog geen huishouden te runnen had zoals nu, keek ik ONM ATWT en GTST allemaal. Maar ja dan heb je daar ook tijd voor. Tegenwoordig zie ik GTST en ATWT af en toe en probeer het zo een beetje bij te houden. Maar meestal is er wel wat anders wat er gebeuren moet of voor werk of huis. Het makkelijke aan deze soaps is wel dat je het niet elke dag hoeft te zijn om het bij te kunnen houden.
ONM heeft al zomerstop dus kan ik niet kijken, kijk in normaal wel af en toe (kom je net als gtst zo weer in), atwt kijk ik niet meer wel een tijd geleden gekeken.
Inderdaad erg makkelijk, vroeger keek ik als ik bij mijn oma sliep B&B (die mistte nooit een aflevering). En als ik het dan nu zie tijdens het zappen, dan lijkt het alsof er niks gebeurd is Maar het is zeker makkelijk!
oja nog zo'n klassieker. Maar volgens mij gebeurt daar ook niet. Elke jaar pakken ze hetzelfde script en doen ze het nog een keer. Brooke is als 25 keer getrouwd met ridge en zovoort. Het blijft het zelfde
@hanneke88,wordt spannend dan,heb je al een paar dagen eerder als je NOD getest dan??? Het is hier nu echt heerlijk..buiten dan,binnen hangt de warmte,ondanks dat alle ramen en deuren openstaan...
Ja maar je weet toch dat die dan eigelijk niet echt dood was, maar stiekem al uit zijn/haar kist gekropen was voor dat deze de grond inging of zo. Of een dubbelganger in de kist had gestopt of een dubbenganger die speelt dat hij de 1e persoon was of ..... De bold heeft altijd hele vreemde scenario's
volgde de bold maar half, maar die doc is toch minstens 2 keer doodgegaan? eerst vliegtuig, niet dood toen in het ziekenhuis, daar ging ze wel toch echt dood? En tijdje later was ze weer terug, was ze iemand anders, maar werd ze toch weer doc genoemd
nou je mist er ook niets aan hoor. Er zijn wel hoogdravendere (of zoiets) programma's op tv die je beter kunt volgen. Maar nu de zomer er aankomt volg ik weinig tot niets. Zit liever buiten met boek of spelletje
@ televisie ik volg ook weinig tv, heb te weinig tijd om iets echt te volgen, komt vaak weer wat tussen waardoor ik volgend deel weer niet zie. ach ik mis niks geloof ik haha
zo goed zit ik ero ok niet meer in. Kweet alleen dat het nu vooral draait om ridge/brooke en die andere man die het ook gedaan heeft met de dochter van brooke en daar een kind bij had maar die is geaborteerd of zo, Heel raar verhaal. Kun je je het voorstellen dat je man/vriend bij je weg gaat om dan een verhouding te beginnen met je moeder???
dat heb ik dus ook Sas, moet vaak savonds nog wat adminstarie doen achter de pc. facturen maken voor de clienten daarnaast nog een website bijhouden en een weblog, dus ja en natuurlijk hier kijken of het bij te houden is.
haha... al kijk je de Bold een jaar niet, je kunt het meteen weer volgen. Ik kijk het 1 x per jaar ofzo... Ik heb net mijn teen nageltjes gelakt Vanmiddag mijn laatste ovutest gebruikt. Ik had er nog 3 van de vorige ronde...maar nu nog geen ei, dus mijn cyclus zal wel weer langer zijn. Ik stop ermee... we klussen toch wel dus ik mis er niets aan geloof ik Groetjes Cyntje78 Ps; mijn banner is langer dan mijn laatste cyclus. Ik heb er dus niets aan maar ik vind um gewoon leuk!