1: 2: Matroosje 3: ricmar94 4: 5: 6: 7: 8: 9: 10: 11: 12: 13: 14: 15: 16: 17: 18: 19:blackeyedgirl 20: 21: 22: 23: 24: 25: 26: 27:Wildsphinks 28: 29: 30: 31: ik heb mezelf erbij gezet. en ook de aanwijzingen gevolgd voor zover ik ze begreep 8) nieuwe ronde, nieuwe kansen.... liefs, Miriam (wildsphinks) Datumloos: * Testmarathon: * 4 dames voor de roze hello kitty auto. .. Zwanger, .. Ongesteld, .. Negatieve test, .. Twijfeltest, .. Niets doorgegeven, .. Cyclus van slag , .. vlindertje
weinig bijzonders nog zo in het begin van de maand. Hoe is het jou, Toch vol goede moed aan een nieuwe ronde begonnen.
@Chelle: Zekers! Het bloeden lijkt gestopt te zijn en gisteravond fijn met mijn man aan het oefenen geweest. Nu maar hopen dat ik snel weer een ei heb en dat de zwemmers die weer weten te vinden. Ga denk ik hetzelfde doen wat ik de vorige keer heb gedaan, dat werkte prima!
Dat klinkt in ieder geval wel heel positief. Goed van je dat je toch weer zo verder kunt gaan. Ik heb mijn eigen zussie gezien dat het toch een flinke klap is die je te verduren krijgt.
Hoe ver was de zw van je zusje gevorderd? Bij mij ging het met 5 weken al mis, het is moeilijk treuren om iets wat nog nauwelijks begonnen was... Bovendien weet ik ook zeker dat het niet veroorzaakt is door iets wat ik gedaan / nagelaten heb, het was gewoon pech. Sterkte met / voor je zus!