bij mijn zusje was het 8 weken. Is ook nog niet zo lang maar je gaat toch langzamerhand voor jezelf een beeld vormen.
Lig al lekker met m'n lappie op bed!!! lijkt me ook erg moeilijk.. ik vind het zoiezo al lastig iedere keer weer die spanngen en teleurstellingen
Dat is zeker waar. Met 8 weken ziet het er al uit als een mensje, bij mij (5 weken) zag het eruit als een ruimtegarnaaltje Had trouwens daarnet een klein beetje rekbaar slijm? Nu al een ei in aantocht, dat zou wel heel snel zijn, maar ook heel fijn! Of anders is het een 'restje' van gisteravond...
dat ben ik wel met je eens. Probeer toch elke keer nuchter eronder te blijven maar vorige ronde was ik er best van overtuigd dat het raak was. Toen ik toch ongi werd, had ik ff het gevoel alsof de wereld verging. (met de nadruk op ff)
@Sass: Nu maar uitkijken dat je niet in slaap valt Ik zie trouwens dat je al 2 jaar bezig bent, dat lijkt mij ook knap heftig.
He dames zijn er nog testers vandaag? @ego... ik heb vandaag het gemeentehuis gebeld voor een trouwdatum en die staat vast... Ben echt super blij!!!! einde ego