Hey meiden Ben weer thuis hoor van vakantie Benidorm, gister 04:30 uur De vakantie was verder erg leuk, leuke dingen gedaan en heel veel foto's gemaakt Die ga ik komende week dag voor de online zetten Wat zijn die spanjaarden daar vervelende mensen zeg, bleeeh. Het stoplicht staat nog niet op groen of ze hangen al aan de toeter, je parkeerd en ze hangen weer aan de toeter, heel de dag getoeter, ze slapen op de verdringinsstrepen op de snelweg :eh: , rijden als malloten, zijn lui en nog veel meer :silenced: Maarja er zitten ook wel paar goede tussen hoor Het land is verder erg mooi en we hebben veel gezien. Voor de meiden die ook allemaal ongi zijn geworden, super balen zeg Ook ik moest er aan geloven en mijn nieuwe nod is 2 juli, dus verhuis ook maar weer gelijk door naar juli topic Hoop dat verder met iedereen goed is -xxx- Thuiskomst was wel minder leuk. 1 van mij cavia's was gister overleden Mijn mams belde smiddags. Ze stonden daar vanwege de vakantie. Ik moet er nog om huilen Sorry ben zo emo doos....vooral wat dieren betreft. We zijn smiddags naar mijn ouders gegaan en ik heb Winnie begraven in het park bij ons...bij een nieuw geplante boom. Rust zacht lieve Winnie -xxx-
@Chelleke: Het spijt me van je cavia, huisdieren zijn toch ook een beetje familieleden hé? Maar igg blij dat je een leuke vakantie hebt gehad. En ik ben ook blij dat er toch nog wel een paar goede spanjaarden tussen zitten... ik ben er met eentje getrouwd!! Geeft niets hoor, Chelleke, ze zijn idd heel anders dan de nederlanders en dat is soms reuze irritant @Marian79: heb je in een andere topic gelezen, ik sta helemaal achter je: het belangrijkste is hoe je er zelf over voelt, je kan altijd nog beslissen door de mmm heen te gaan als je er eerder beu van wordt. Als het voor jou goed voelt zo, dan vooral daarop afgaan. Als dat gevoel verandert, dan zie je wel weer verder (cross that bridge when you come to it, principe). Ik hoop dat het allemaal niet nodig is en we snel goed nieuws van je hebben!!
Hé Marian, we staan voor 100% achter je hoor. Daar zijn dit soort fora toch voor. We kennen erkaar niet en toch leven we met iedereen mee.
Daar ben ik toch zo blij mee he! Ik heb bijna niemand in mijn omgeving verteld dat we bezig zijn, en dan is het een hele lange periode, 15 rondes en er met niemand over kunnen praten! Ben erg blij met jullie allemaal! Marian
Ik ken dat gevoel wel Marian al ben ik zelf een enorme flapuit, dus iedereen in mijn omgeving weet het wel zo'n beetje (behalve waarschijnlijk m'n schoonouders). Maar de dtails en persoonlijke problemen stort ik vooral over jullie heen. Heerlijk om alles van je af te kunnen schrijven. Vooral als je in een dip zit.
Gelukkig ben ik niet zo'n flapuit! Ik zou denk ik gek worden van al die mensen die elke keer als ik ze zie zullen zeggen: En en en en en???? Is het al raak???? Dat is waar ik verschrikkelijk bang voor ben, daarom weten allleen mijn ouders en schoonmoeder het, die vragen tenminste niks, hebben respect en wachten tot we zelf komen vertellen als het "raak" is! Marian
Ik heb nog eigenlijk niemand die roept 'en, en, en' Alleen mijn nichtje roept af en toe. 'heb je al iets te melden' maar voor de rest blijft het redelijk stil. Toen ik in september vertelde dat ik wilde stoppen met de pil kreeg ik van mijn zusje een aantal boeken over zwanger worden (zij had ze niet meer nodig) maar ze vraagt me er nooit naar en af en toe stort ik mijn hart uit. Ook bij m'n moeder en bij mijn hardloop maatje. Ik weet dat mijn man zich enorm ongemakkelijk zou voelen als hij wist met wie ik al mijn onzekerheid deel, maar met hem kan ik er niet over praten dus zoek ik naar andere klankborden.
Ook ik ben ik juli weer van de partij. Vandaag helaas ongi geworden. Qua cyclus gaat het weer een beetje de goede kant op... Na mk eerste ronde 25 dagen, tweede ronde 34 dagen en de derde ronde 32 dagen. Ik overweeg deze maand ovulatie tests te gaan gebruiken om een beetje een idee te hebben wanneer mijn ei zal zijn. Hebben jullie daar ervaring mee? liefs, Cleo
Hoi Cleo, nog even een reactie op je vraag over de ov-testen. Ze zijn nuttig, mits je een regelmatige cyclus hebt, anders is het alleen maar een dure grap. Als je onregelmatig bent moet je veel te lang testen. Succes er mee, ik hoop voor je dat het deze keer lukt.
ik gebruikte ze juist vanwege een onregelmatige cyclus..voor mij waren ze daardoor idd. juist nuttig ....ik had dipsticks @cleo balen meid ...ik duim dat het snel raak is ... voor de rest ook een dikke knuffel en ik duim voor jullie liefs asjuh
Hoe onregelmatig wás je cyclus asjuh, want ik moest volgens de gebruiksaanwijzing uit gaan van mijn kortste cyclus en beginnen met testen op dag 12 en ik had mijn eisprong ruim 4 weken later, ik heb dus geen 4 weken getest. Dat was me veel te duur.
Na de curettage is mijn cyclus onregelmatig geworden, al lijkt het er wel op dat het nu weer richting de 28 dagen begint te worden. Voor mijn miskramen had ik een mooie regelmatige cyclus. Om een beetje zicht er op te krijgen leken mij de ovulatie testjes wel handig. Liefs, Cleo
Ik zit er ook over te denken om ovulatietesten te gaan gebruiken, moet volgens mij al heel snel beginnen omdat ik maar zo'n korte cyclus heb (24-25 dagen)........ Marian
hallo allemaal, mijn nod moet ook ergens in julli gaan komen maar wanneer dat is op het moment de vraag heb nl gister de op bezoek gekregen terwijl het nog maar 2 weken geleden was.... dus ik moet nu maar even afwachten jullie ook allemaal heel veel succes! liefs anna
Succes weer allemaal. Ik heb wat kramp. Kan toch nog geen eisprong zijn toch, ik zit pas op dag 9 van m'n cyclus. Klussen is nu ook geen pretje, veel te warm voor.