hey angela en emmaatje gefeliciteerd!echt leuk!geniet ervan! erica : wat jammer meis, maar zet hem op de volgende ronde! zorra en patje, ik hoop dat de echte wegblijven voor jullie! liefs
@ Emmatje, jou bijna vergeten....super meis proficiat!!! Liefs en meiden zet hem op vandaag he en werk se...
Meiden, bedankt voor jullie felicitaties!! Ik ga maar es verhuizen naar het topic "zwanger". Iedereen veel geluk en succes en hopelijk voor allemaal eens dit heerlijke gevoel!! Liefs Emma
Nouja.. we hebben nog steeds allemaal ons kansje op juli Volgens mij worden er over 9 maanden echt VEEL kindjes geboren
Ik ga jullie verlaten, het zetten vanmorgen door, dus ik ga naar augustus. Succecs allemaal en kom hier nog ff langs af en toe om te neuzen......
Fijn te zien dat er nog meer zenuwpezen zijn! Hebben jullie dat nou ook? Bij ieder pijntje je afvragen zou het misschien..... Wel 100x per dag je tits checken want ja ze horen toch donkerder, juist witter, groter, meer "pukkeltjes", aderig etc. te worden? Moet ik nu echt vaker naar de wc of zijn dat de zenuwen in combi met de liters water die ik naar binnen werk om van de hitte af te komen? Wordt soms gek van mezelf!!! Wil het liefste voor de deur van de etos liggen om een test te halen maar ik probeer me toch maar te beheersen. Nog een week...... (wel een hele hele hele lange)!
ja, dat wachten dat weet wat !! heb ik ook last van, hier nog steeds niks te zien, wel veel buikpijn maar kan ook weer door de warmte komen denk.
Zie wel dat je al 2 dagen over tijd bent volgens je banner! Heb je al een test gedaan of wacht je liever nog even? Heb inderdaad ook een beetje zeurderig gevoel in mn onderbuik maar ja, kan ook wel de zenuwen zijn. Eigenlijk weet je het pas echt zeker na zo'n test hè!
hoi, ik heb nog geen test gedaan, ik ben namelijk ook aan het tempen en die doet niet leuk mee !! ik zak weer als een baksteen, dus daar baal ik wel van ik denk dat ik niet lang meer hoef te wachten voor dat ze komen. Gr
ik hier ook hoor, voelen of ze al pijn doen ha ha en kijken of er meer bultjes bij komen ect... maar heb helemaal geen klachten en kan over 5 dagen testen, maar denk niet dat dat hoeft... want geen klachten , zal het ook wel niet raak zijn... meiden succes..en zet hem op he met het warme weer!! Liefs Lisje
hey lis, over 5 dagen weten we het.......klachten of geen klachten het kan altijd. zelf heb ik nu al 5 dagen echt hele pijnlijke tepels, om gek van te worden. ach we wachten maar rustig af...... maar het wordt toch nu steeds spannender... liefs
wie weet... ben heel benieuwd, zal ook heel hard voor jullie duimen,.. de reden dat ik denk dat het niks is , is omdat ik altijd heel heftig reageer op hormonen ect... en nu dus helemaal niks merk!!! wel spannend... liefs
toen ik van mijn eerste zwanger was werd ik misselijk de 2 dag dat ik overtijd was en van mijn 2de werd ik misselijk 6 weken nadat ik wist dat ik zwanger Dus de klachten hoeven niet gelijk te komen en bij elke zwangerschap is het anders Indey