Hee meiden, vraagje: Weten jullie of het weer invloed heeft op de cyclus, dat je dus overtijd kan zijn omdat het buiten om te stikken is, of iets dergelijks? Vroeg ik me gewoon even af
Hi meiden, mag ik ook meedoen? Dit is voor ons de eerste echte ronde en volgende woensdag de 26e is mijn NOD. Spannend hoor!
Wow!! Lisje, gefeliciteerd!! Wat geweldig.... dus nu ga je ons alweer verlaten...haha....net nu ik hier binnenkom. Nou, ik hoop ook snel aan de andere kant te zitten Ik voel wel wat dingen, maar ja, dat kan je je ook makkelijk inbeelden he? En ik had zondag heel kort een heel kleine bloeding....misschien een innestelingsbloeding?! Ik hoop het! Nou, nog effe wachten maar... Liefs, Corine
hoop je gauw aan de andere kant te zien, en dat geldt voor jullie allemaal natuurlijk @ Dafje: durf ik eigenlijk geen antwoord op te geven..... succes met alles! Liefs
Hey Lisje, Super, super, gefeliciteerd meid, helemaal top, hoop dat er meer mensen volgen deze maand. Geniet er lekker van, ik geloof dat je je nu echt super, super zal voelen. Liefs Gijs
Lisje, ik las net je berichtje, wat super zeg, gefeliciteerd. Steek je ons even aan met het zwangerschapsvirus? Liefs Moons
Hallo Mijn NOD was vandaag ,ben nooit overtijd . Maar de ongie is er niet en ook geen voorbodes??? Ik heb een test gedaan (clearblue) maar negatief. Nu maar afwachten . Mijn borsten doen wel raar ,af en toe. Dit maakt mij gek. Ally
@ lisje: PROFICIAT!!!! leuk zeg! en dat met deze hitte haha lekker genieten nu. @Dafje: Ik weet niet of het weer invloed heeft op je ...... helaas. @Ally: Hoeveelste ronde is dit (zonder de pil)? Veel sterkte.... Voor alle andere dames die nog steeds in afwachting zijn: Veel succes. Ik wordt iig al helemaal zot van mezelf. M'n temp is iets gestegen. Heb een hele gevoelige buik die 's avonds opzet net een ballonnetje!(mischien te veel gegeten) Geen last van m'n borsten, wel erg moe(door de warmte?) en bloedend tandvlees(misschien poets ik harder als normaal). Ach ja het hoort er allemaal weer bij. Nog 10 dagen w88 en dan testen. Ben benieuwd 8) Groetjes kit
Hoi Dafje, Ik ben even op internet gaan zoeken en vond dit: Waarom komt eisprong niet altijd op dezelfde dag? ...... want het moment van de eisprong kan veranderen onder invloed van o.a. · veranderingen in je omgeving · veranderingen in het weer · moeheid · stress · verkoudheid · ziekte · alcoholgebruik · gebruik van bepaalde medicijnen Dus, het weer kan van invloed zijn Succes!
he meiden, nu verwacht ik wel dat jullie mij natuurlijk allemaal volgen, want vind julli eveel te gezellig..... dus zet hem op... ik heb trouwens nog nergens last van, alleen een beetje gevoelige tepels hi hi... liefs
Hi Lisje, onwijs gefeliciteerd!! En dat gelijk in de tweede ronde! Ik zie dat Sonja goed gependeld had, zoals je kunt zien heeft Sonja voor mij ook gependeld dat ik nu zwanger zou zijn van een zoontje. Hopen dat ze nu weer gelijk heeft....
he meis, dank je wel!!! je heb exact dezelfde pendels als ik.... dus ik duim kei hard voor je... sonja had zeker gelijk, alleen nu kijken of ze het geslacht ook goed heeft... spannend he... zet hem op!!!!!! liefs
nou dan moet het eigenlijk wel........vind je niet??? welke provincie woon je ha ha miss ook het zelfde??? liefs
Precies dat vind ik ook, het moet gewoon Helaas woon ik niet in Gelderland maar in Flevoland. Hmmm, misschien hebben we dezelfde leeftijd, ik ben 28 jaar en jij?
Hoihoi, Voor ons is het ook de tweede ronde, dusszz.....dat moet dan ook maar he?! haha....ik krijg echt de neiging om een test te gaan halen vandaag....
Hi Corine, voel je iets bijzonders waardoor je denkt dat het al zin kan hebben om 4 dagen voor NOD te gaan testen. Kan dat?