hoi hoi Helaas , ik ga ook naar augustus! Aankomende maandag moest mijn NOD zijn, maar de zijn nu al gekomen! Ben NOOIT drie dagen te vroeg ongi. Snap er niets van. groeten van Friezin
Hi Mandy & Friezin, wat onwijs balen zeg!! Weet iemand hoeveel meiden deze maand zwanger zijn geworden? Ik weet alleen Lisje maar ik ben ook pas net lid geworden van dit forum.
Ik hoop ook echt dat ik zo lang nog kan wachten, want ik heb niet zo'n zin in een negatieve test....Lastig he, Desi!! Bah...zo'n negatieve test hoeft gelukkig helemaal niets te zeggen. En wachten duurt lang... Nou, zet 'm op meiden... Hoe is het ondertussen bij jou Vanesje? Krijg je ook al kriebels om te testen? Doei
Hi Corine, nee geen kriebels om te testen en dat komt denk ik omdat ik totaal geen symptomen heb of iets vreemds aan mijn lichaam merk. Verleden maand haalde ik me wel van alles in mijn hoofd en toen heb ik wel eerder getest maar dat kwam dus denk ik omdat het de allereerste keer was.
och meissie, ik wens je heeeel veel succes in de volgende ronde, zet hem op en ik duim heel hard voor je! Liefs
ja het kan inderdaad nog, maar wacht nu paar dagen met testen, anders word je gek denk ik hahaha hoe voel je je nu lis?haha!echt leuk,!
ik voel niks hihihi ja onzekerheid, had hier echt nog niet op gerekend.... enige wat ik een beetje voel zijn wat krampjes, en mijn tepels ha ha verder helemaal niks... zet hem op he, je moet wel volgen hoor...
Hoi meiden, nou vanmorgen dacht ik echt: ik weet het niet meer hoor!!!! Gisteren negatief getest en vandaag krijg ik krampjes en is mijn buik opgezet... Nou ja buik, echt het alleronderste gedeelte dus zeg maar... en nu 4 dagen overtijd... tzou echt fijn zijn als er eens duidelijkheid kwam... Ben het wachten nu meer dan zat! Wat het ook wordt, het is ontzettend leuk als ik zwanger ben, echt geweldig en super, maar als ik ongi wordt weet ik tenminste wel waar ik aan toe ben.. zo schiet ik niet echt wat op iig.. ik heb mezelf voorgenomen om pas weer over een week te gaan testen.. wil het dit keer wel proberen vol te houden
Hallo, ik ben nieuw hier. We hebben afgelopen weekend veel geoefend en als het goed is, hoop ik over 10 dagen positief te kunnen testen. Ben sinds maart van de pil af, maar nu dus voor de eerste keer voor het "echie". Ik voelde me gisteren en vandaag echter heel de dag al opgeblazen en zo ben ik eens gaan zoeken op internet, tot ik op dit forum kwam. Ik zie dat een opgeblazen gevoel bij 1 van de symptomen kan behoren in een ander topic zag ik dat een user de volgende kwalen heeft: Op dat misselijk zijn na, heb ik er ook last van. Ben zooo benieuwd! Ik denk er heel de dag al aan! Oh ja, ik ben ook een kilo aangekomen in de afgelopen week. Ik voel me een beetje vadsig momenteel. Zeker met die warmte. Ik ben 1.80m en weeg normaliter 78,5.
Moet wel zeggen dat ik "het" even zat ben. We hebben het zoveel gedaan vorige week... pfff... en nu is mijn vriend daardoor zo "in vorm" geraakt dat ie niet meer van me af kan blijven, hihi!
Goeiemorgen allemaal. Spannende tijden voor velen onder ons. Ik heb geen verschijnselen tot zwanger zijn en wacht "rustig" mijn nod af. Heb gisteren al wat afscheiding gehad dus ik denk weer een gemiste kans. Ronde 73 of 74 dan maar, ik ben een beetje de tel kwijt geraakt. Gelukkig een goed vooruitzicht; september mijn 1e iui. Dag allemaal en succes met alles en hopelijk dat er velen in juli zwanger zullen worden. Daag.... Liefs Gijs
Hi Terese, ik herken het helemaal hoor!! Voor ons ook de eerste echte keer dat we er in de vruchtbare dagen voor gegaan zijn. Verleden maand maar 1 keer 'het' gedaan omdat we er toen nog niet echt voor wilden gaan. Deze maand zijn we er echt voor gegaan.
pffffff, ik kan niet meer wachten maar het moet! Ik voel me een beetje misselijk, heb last van duizeligheid, op gezette buik, bloedend tandvlees, errrug moe, krampjes onder in mijn buik, last van mijn onderrug en kei veel honger! Kan allemaal aan het weer liggen of aan mijn lichaam. Durf nog niet te testen, maar het w88 duurt zo lang. Ben bang dat het weer neg. is. Ach ja maar afleiding gaan zoeken denk ik.