maar ik zou toch eens een test doen als ik jou was de sypmthomen zijn wel erg duidelijk lijkt me en dan maar hopen dat je lichaam jeniet voor de gek houd ik zelf heb helemaal nergens last van deze keer en dat had ik de vorige maanden wel althans dat dacht ik nu ben ik er ook niet zo heel erg mee bezig en heb zoiets van we zien wel bij de vorige zwangerschap had ik totaal geen sypthomen dus dat zou deze keer weer zo kunnen zijn
Tjee Gijs, daar word je idd een beetje zwaarmoedig van als je het zo vaak hebt geprobeerd. Gelukkig is er in september hoop
Hoi Gemke, Dus jullie gaan ook voor een tweede kindje! Leuk, wij ook! Ik had de vorige keer ook niet heel veel symptonen, alleen mijn borsten werden iets groter. Maar verder niet veel bijzonders. Dat kwam pas ruim een week nadat ik had getest. Nou, ik duim voor jullie allemaal!
Hoi Gemke, Ik had eerst ook moeite hoor met al die afkortingen, maar je gaat ze steeds vaker gebruiken. Het is handig vooral als je veel kwijt wil of snel wil zijn. Maar ik ben dus erg bang dat me lijf me voor de gek houdt. Over 8 dagen zit ik op mijn NOD dus daarna wil ik pas testen. 8) Ik hoop dat ik het vol hou. En ik hoop dat het voor jou ook snel raak mag zijn. @ Gijs, veel succes!! En ik hoop dat de tijd snel voorbij gaat tot aan sept.
Hoihoi, Onze zoon, Boaz, is nog maar een half jaar oud. Maar we willen heel graag 2 kindjes dicht op elkaar. Dat lijkt ons helemaal fantastisch! Daarbij komt dat Boaz echt een onwijs makkelijk mannetje is. Anders hadden we er misschien wel anders over gedacht... haha... Verder gaan we er wel een beetje vanuit dat het misschien nog wel even duurt voordat het lukt. Je kunt niet vroeg genoeg beginnen he? Het is echt zo geweldig zo'n kereltje!! Dat wens ik echt iedereen toe! Dus ik hoop dat het bij jullie ook snel gaat lukken! Liefs, Corine
hoi meiden ik ga naar het topic augustus......de zijn net gearriveerd!balen maar ja volgende keer beter! succes allemaal! liefs dees
Balen Desi!! Hopelijk heb je in augustus meer geluk! Enne...geniet van de voorbereiding voor de bruiloft! Liefs, Corine
Hi Desi, wat balen zeg!! Inderdaad heel veel succes in de augustus ronde en met alle huwelijksvoorbereidingen. Chantal, volgens mij ben ik er nog en Corine en jijzelf natuurlijk. Mijn NOD is as. woensdag maar ik heb totaal geen symptomen dus ik verwacht er niet veel van.
Hoi , Dit overkomt mij weer . Mijn NOD was donderdag ,maar helaas negatief. Gisteren een beetje roze slijm ,maar vandaag weer niks . Ik wil verder ,ik wil op naar de volgende ronde . Ik kan alleen afwachten tot het goed gaat doorzetten,ik heb altijd een normale cyclus gehad . mss ligt het aan het mooie weer?????? Ally
Ik denk ergens ook wel dat het aan het weer ligt. Maar goed... wachten en wachten is het enige wat we kunnen doen.. Ik ben inmiddels ook al aardig wat daagjes overtijd... Ze mogen van mij wel komen of de test moet eens positief zijn... één van de twee, want duidelijkheid zou fijn zijn! Dafje
Hoihoi, Tjonge, wat irritant Ally! Laat het dan maar komen he? Het kan inderdaad wel met het weer te maken hebben. Dus nog effe afwachten... Sterkte! Mijn NOD is dinsdag, maar ik denk dat ik ook op kan voor de volgende ronde. Ik heb heel sterk het gevoel dat het niet zo is en ik weet eigenlijk niet waarom. Het is gewoon een voorgevoel denk ik. Nou, we zullen het zien. x Corine
Hi Corine, ik heb precies hetzelfde als jij. Kan het ook niet echt verklaren, ik denk gewoon dat het deze maand niet zo is. Hopelijk hebben we het lekker mis