NOD Juli

Discussion in 'NOD forum' started by Lucia, May 31, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Niet meer actief

pfff ik wil zo graag een van mijn testen gaan gebruiken he wat is dat moeilijk zeg om je zelf in bedwang te houden heb er hier 6 liggen gewoon en hoef nog amar een paar daagjes te wachten maar die duren zoooooooooo lang
    heb trouwens geen enkel sypthoom deze keer wat ik de vorige maanden wel had vaag eigenlijk toen waren de testen negatief hihihihi zou het nu dan misschien ...........

2. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    ik zou wachten met testen.
    iedergeval tot je nod dag.
    het is inderdaad elke maand weer spannend.

3. Niet meer actief

nou heb me dus toch laten gaan en uiteraard is ie negatief is ook veel te vroeg en weet ik eigenlijk ook wel maar kon het niet laten hoor ik moet nu gewoon nog effe een aantal daagjes afwachten al denk ik dat ik toch niet zwanger ben door het warme weer hebben we maar weinig gedaan wel op de vruchtbaarste dag en op de dag van de eisprong maar heb het idee dat we het te weinig hebben gedaan en ja ik weet het 1 keertje kan voldoende zijn maar heb nu niet echt het idee dat we ons best hebben gedaan ofzo

4. Terese

Terese Fanatiek lid

Ik loop me al een dag of 3 te storen aan een dikkere onderbuik. Ondanks dat ik weer op mijn oude gewicht ben (was een kilo aangekomen) lijkt het of het buikje onder mijn navel boller is geworden. Ik denk zelf eerder dat het van gas/verstopping is (heb ik een dag of 4 nu last van), want zo snel kan ik toch niet voller worden??

Pfff. vanaf morgen nog een week wachten... :(

5. Niet meer actief

weet niet wat voor een bouw je hebt maar bij magere mensen schijn je het wel een beetje kunnen zien in het begin maakt het lichaam vetreserves aan meestal merk je dat aan het straker zitten van je kleding maar het kan bij jou ook idd van gas of verstopping zijn als je daar nu last van hebt

6. Terese

Terese Fanatiek lid

Nee ik ben niet superslank. Heb altijd wel een klein buikje, maar nu valt het extra op. Maar ja, men zegt ook dat verstopping/gas bij zwanger zijn hoort :p

Dus tja...?

7. Niet meer actief

ja dat kan een van de kwaaltjes zijn idd

8. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    hoi gemke,
    toen ik de vorige keer zwanger was (helaas miskraam)hadden wij het maar 3 keer gedaan.
    maar wel in mijn vruchtbare tijd en ik had helemaal geen idee dat ik zwanger was totdat ik niet ongesteld werdt.

9. Niet meer actief

ja het kan ook wel idd maar ik heb er een hard hoofd in ik bedoel ik was toen ik mijn vriend leerde kennen al een half jaar van de pil af dus ontpillen is het niet dat ik niet zwanger raak had dus eigenlijk al verwacht dat ik meteen zwanger zou worden toen we besloten de condooms weg te doen was dus niet zo en nu deze maand had ik het een beetje van me afgezet ook niet zo vaak hier geweest enzo weet niet ben er een beetje down van dat het niet wil lukken en misschien ben ik wel tevroeg met die uitspraak maar zo voel ik het wel op het moment tja..

10. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    dat hebben veel vrouwen omdat je kiest voor
    een kindje
    dan wil je ook het liefst morgen een kind.
    ik heb het nu na mijn miskraam zit nu in 4e ronde
    na mijn miskraam en hoop echt zwanger te zijn.
    vorige keer ook in ronde 4.
    maar pas opgeven als je ongesteld ben je weet het toch nooit.

11. Terese

Terese Fanatiek lid

Het is misschien schrale troost en misschien dat ik er ook te makkelijk over praat, maar een miskraam wordt niet voor niets door Moeder Natuur in werking gezet. Er is dan meestal toch wat met het vruchtje.

Dat is mijn ervaring met paarden tenminste... Mijn merrie moet overigens a.s. woensdag opgevoeld worden. Dat is haar NOD haha! Ze heeft al 5 kinderen gehad maar dit jaar moesten we het 3 x doen. Eitje was steeds weg na inseminatie maar toch weer hengstig geworden. Ik duim dus dubbelop!

12. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    terese,
    heb je ook helemaal gelijk in hoor maar de wens is mijn evaring lijkt groter om snel weer zwanger te zijn.
    grappig dat je mij met een paard vergelijkt. :) :)
    dus daar gaat het ook niet in 1 keer gek dat ik dat altijd dacht. :oops:

13. Terese

Terese Fanatiek lid

Bij paarden luistert het ook zeer nauw hoor. Je kan bij de meeste merries wel zien wanneer ze hengstig zijn, dan moeten ze opgevoeld worden en kan de dierenarts voele hoe het met het eitje is: hard (nog iets te vroeg) of zacht. Desgewenst kan er een scan gemaakt worden (wordt allemaal anaal gedaan, jaja! :evil: )

Dan wordt het sperma besteld van de hengst en geinsemineerd. Een dag of 2 later wordt ze weer opgevoeld en is het eitje meestal weg, wat betekend dat het heeft "gepakt". Een week of 3 later wordt ze weer opgevoeld of er een eitje is. Zo niet, kan er een scan gemaakt worden om te zien hoe groot het vruchtje is. Na enkele weken wordt er weer gescant of het vruchtje goed genoeg groeit (wordt opgemeten).

Ik weet dus meer van paardenvoortplantingsbegeleiding (hihi) dan van mensenvoortplantingsbegeleiding ;)

14. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    nou wacht maar als je hier een
    paar maanden leest weet je daar ook
    alles van :) :)

15. Chantal87

Chantal87 Fanatiek lid

Apr 2, 2006
    3,727
    0
    0
    we mogen iedergeval samen nog 8 dagen
    wachten.
    voel ik mij niet zo alleen aan het einde van juli.

16. Terese

Terese Fanatiek lid

Hihi, hopen dat we allebei de vlag uit kunnen hangen, volgende week maandag!

17. twinny

twinny Fanatiek lid

Jul 4, 2006
    2,822
    1
    0
    Zuid-Limburg
    hallo meiden

Zit dan wel al bij NOD augustus, maar vind toch nog leuk om hier ook mee te lezen.

Alle meiden die nu nog in spanning zitten, veel succes gewenst....

grtjs
    Twinny

18. Terese

Terese Fanatiek lid

Dank je Twinny!

Ik vind dit een leuk forum! Voor je gevoel ben je zo'n beetje de enige die bezig is met zwanger worden, maar als je naar de NOD lijst kijkt, zijn het ontzettend veel meiden! En dat doet me goed :)

19. vanesje

vanesje Fanatiek lid

Jul 17, 2006
    1,395
    0
    0
    Hi Gemke, misschien is de test ook wel negatief omdat je niet met ochtendurine getest hebt? Kan volgens mij in het begin veel uitmaken omdat HCG level nog zo laag is.

Twinny dank je wel voor je meeleven!!

Ik ga denk ik morgenochtend testen, ik heb toch van die goedkope stokjes. Voel niet heel veel, behalve een beetje krampjes gevoel maar 2 dagen voor NOD kan er op zich al wel getest worden.

Ik hou jullie op de hoogte!

20. gijs

gijs Lid

Jul 10, 2006
    74
    0
    0
    Haarlemmermeer
    Lieve allemaal,

Ik wens jullie heel veel geluk nog deze maand. Ik ga naar de maand augustus, vandaag is mijn nodje gearriveerd. Bedankt nog voor jullie reacties. Ik had het over 73e nod maar ik was even aan het overdrijven dacht er later pas aan maar we zijn nu precies 3 jaar gestopt met de pil, dat houd in dat ik vanaf toen nu 36 keer nodje ben geworden. Zo zielig is het nou nog niet met mijn 73 keer, haha. Gelukkig ben ik erg nuchter en nog steeds positief ingesteld. Ik duim voor jullie!! Liefs Gijs

Share This Page